Rīgas 19.pasta nodaļas teritorijā klientu apkalpošanu pārņems jaunākā modernas koncepcijas pasta nodaļa t/c Mols

19.08.2016

Rīgas 19.pasta nodaļas teritorijā klientu apkalpošanu pārņems jaunākā modernas koncepcijas pasta nodaļa t/c Mols

Izvērtējot pasta pakalpojumu izmantošanas tendences un pasta nodaļu skaitu Rīgas pilsētas teritorijā, no 2016.gada 31.augusta Rīgas 19.pasta nodaļas klientus apkalpos tuvumā esošā mūsdienīgas koncepcijas Rīgas 3.pasta nodaļa, kas atrodas izmantošanai ērtajā tirdzniecības centrā Mols, Krasta ielā 46. Pasta pakalpojumi šīs teritorijas klientiem pieejami arī vairākās citās netālu izvietotajās pasta nodaļās. Rīgas 19.pasta nodaļas apkalpojamās teritorijas klientiem pasta indekss paliek nemainīgs – LV-1019.

Rīgas 19.pasta nodaļas telpas Rēznas ielā 5 neatbilst klientu apkalpošanas prasībām, jo ir neapmierinošā tehniskā stāvoklī, bet piekļuve pasta nodaļai nav piemērota jaunajām māmiņām ar bērnu ratiem un klientiem ar kustību traucējumiem. Plānojot klientu plūsmas pārorganizēšanu no šīs nodaļas, 2015.gada nogalē Rīgā tika atvērta jauna pasta nodaļa t/c Mols, kas izveidota saskaņā ar modernas pasta nodaļas koncepcijas principiem un kas pārņems 19.pasta nodaļas teritorijas klientu apkalpošanu. Visi līdzšinējie 19.pasta nodaļas darbinieki no 1.septembra uzsāks darbu citās Latvijas Pasta nodaļās. 31.augustā 19.pasta nodaļa strādās līdz plkst.12. 

Sūtījumus, kas adresēti Rīgas 19.pasta nodaļas apkalpojamās teritorijas klientiem, turpmāk varēs saņemt Rīgas 3.pasta nodaļā tirdzniecības centrā Mols. 3.pasta nodaļa ir atvērta septiņas dienas nedēļā no plkst.10 līdz 21. Klientiem tiek nodrošināta piebraukšana ar automašīnu, un nodaļā ir ērti iekļūt gan jaunajiem vecākiem, gan klientiem ar kustību traucējumiem. Klientu plūsmas regulāciju nodaļā nodrošina moderna rindu mašīna.

Jebkuru citu pasta pakalpojumu saņemšanai iespējams izmantot ne tikai šo, bet arī pārējās netālās apkaimes pasta nodaļas – Rīgas 27.pasta nodaļu Akadēmijas laukumā 1 vai Rīgas 50.pasta nodaļu Stacijas laukumā 2, tirdzniecības centrā Origo

Nepieciešamos pasta pakalpojumus galvaspilsētas iedzīvotāji var saņemt arī tieši savā dzīvesvietā pie pastnieka, ja ir grūtības nokļūt uz pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, pastmarku un aplokšņu iegādi, pastkaršu un vēstuļu nosūtīšanu, preses izdevumu abonēšanu, sūtījumu piegādes pieteikšanu mājās u.c. 

Latvijas Pasts Rīgas reģionā pēdējo divu gadu laikā ir atvēris divas jaunas mūsdienīgas koncepcijas pasta nodaļas – Rīgas 28.pasta nodaļu Talejas ielā 1, Valsts ieņēmumu dienesta kompleksā, un Rīgas 3.pasta nodaļu t/c Mols. Izvērtējot pasta nodaļu izvietojumu, nomas līgumus un tehnisko stāvokli, šogad divu pasta nodaļu funkciju nodrošināšana nodota citām pasta nodaļām. 

Pasta pakalpojumu sniegšanas vietu skaitu un izvietojumu Rīgas pilsētā nosaka Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums Par universālā pasta pakalpojuma saistībām, kas paredz, ka Latvijas Pastam Rīgas pilsētā jānodrošina vismaz 30 nepārvietojamas pasta pakalpojumu sniegšanas vietas. Latvijas Pasts šos nosacījumus izpilda, sniedzot pasta pakalpojumus 41 pasta nodaļā. 

Rīgas 19.pasta nodaļas teritorijā dzīvojošie klienti jau no 12.augusta ir informēti par pasta pakalpojumu saņemšanu Rīgas 3.pasta nodaļā, katra klienta pastkastītē ievietojot informatīvu paziņojumu.


Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām TNS Latvia, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

Papildu informācija:
Vineta Danielsone
Sabiedrisko attiecību speciāliste
Tālr.: +371 67608504
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts
facebook.com/latvijas.pasts