Jau sesto reizi Latvijas Pasts aicina klientus nosaukt katra reģiona labāko pastnieku un pasta nodaļas operatoru

12.10.2016

Jau sesto reizi Latvijas Pasts aicina klientus nosaukt katra reģiona labāko pastnieku un pasta nodaļas operatoru

No 2016.gada oktobra Latvijas Pasts uzsācis konkursu Mans Pastnieks 2016, lai tradicionāli jau sesto reizi katrā Latvijas reģionā noteiktu to pastnieku un pasta nodaļas operatoru, kuru klienti atzinuši par zinošāko, atbildīgāko un uzticamāko. Konkursa anketas aizpildīšanai un nosūtīšanai Latvijas Pastam ar jau apmaksātu piegādi ir ievietotas visos Latvijas Pasta bezmaksas Abonēšanas katalogos 2017.gadam, kas piegādāti tiem klientiem, kuri ar Latvijas Pasta starpniecību pēdējo trīs gadu laikā abonējuši kādu no preses izdevumiem. Anketu var aizpildīt un iesniegt arī tiešsaistē http://anketa.pasts.lv/

Anketas iespējams aizpildīt un nosūtīt līdz 2017.gada 31.janvārim.

Pastnieki un pasta operatori ir tie Latvijas Pasta darbinieki, kuri diendienā sastopas un palīdz uzņēmuma klientiem, apkalpojot tos kādā no vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietām visā Latvijā vai piegādājot pasta sūtījumus uz jebkuru vietu visā valsts teritorijā gan adresāta dzīvesvietā, gan darbavietā. Novērtējot šo darbinieku – pastnieku un pasta nodaļas operatoru – rūpes, atbildību un profesionalitāti, Latvijas Pasts aicina iedzīvotājus ar anketas starpniecību atklāt labākos pasta darba profesionāļus un pateikt viņiem paldies.  

Konkursa Mans Pastnieks 2016 ietvaros tiks noskaidrots katra Latvijas reģiona – Rīgas, Kurzemes, Vidzemes, Zemgales un Latgales – labākais pastnieks un pasta operators. Iedzīvotāju vērtējumā labākie pastnieki un pasta operatori saņems vērtīgas balvas 100 eiro vērtībā no Latvijas Pasta.

Konkursa Mans Pastnieks 2016 anketa oktobra sākumā ir izsūtīta kopā ar Latvijas Pasta 2017.gada abonēšanas katalogu un ievietota to klientu pastkastītēs, kas pēdējo trīs gadu laikā Latvijas Pastā abonējuši kādu no preses izdevumiem. Aizpildītas anketas līdz 2017.gada 31.janvārim jāievieto jebkurā Latvijas Pasta vēstuļu kastītē vai jānodod pasta nodaļā – anketas nosūtīšana ir apmaksāta. Jau patlaban Latvijas Pasts no klientiem saņēmis vairāk nekā 500 aizpildītu anketu.

Tāpat anketas iespējams aizpildīt tiešsaistē http://anketa.pasts.lv/

Aicinām ikvienu izmantot iespēju un pateikt paldies savam pastniekam un pasta nodaļas operatoram!


Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām TNS Latvia, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.  

 


Papildu informācijai:
Vineta Danielsone
Sabiedrisko attiecību speciāliste
Tālr.: +371 67608504
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts
facebook.com/latvijas.pasts