Latvijas Pasta Eksprespasts tagad arī par sūtījumiem uz Lietuvu piedāvā norēķināties ar pēcmaksu

02.11.2016

Latvijas Pasta Eksprespasts tagad arī par sūtījumiem uz Lietuvu piedāvā norēķināties ar pēcmaksu

Latvijas Pasta Eksprespasts sācis piedāvāt vēl vienu jaunu pakalpojumu klientiem Lietuvā, nodrošinot iespēju adresātam par pasūtīto preci norēķināties saņemšanas brīdī. Šāds piedāvājums ir izdevīgs uzņēmumiem, kas pārdod preces ar interneta starpniecību, ļaujot pircējam kaimiņvalstī pārliecināties, ka izvēlētā prece tiešām tiek piegādāta, un tādējādi stiprinot gan tirgotāja uzticamību, gan, iespējams, arī pārdošanas apjomus.

Kopš 2016.gada vasaras, sadarbojoties ar Lietuvas pasta operatora Lietuvos Paštas uzņēmumu Baltic Posti, Latvijas Pasta Eksprespasts ir būtiski paplašinājis sūtījumu saņemšanas iespējas un piegādes ātrumu visā Lietuvas teritorijā. Eksprespasta sūtījumus no Latvijas iespējams adresēt ne tikai uz klienta dzīvesvietu un uz jebkuru no 80 paku termināļiem, kur sūtījumi tiek piegādāti nākamajā darbdienā, bet arī uz kādu no 702 Lietuvas pasta nodaļām. 

Tagad eksprespasta piegādes pakalpojumi no Latvijas tiek papildināti ar pēcmaksas iekasēšanas piedāvājumu, ļaujot klientam par sūtījumu norēķināties tā saņemšanas brīdī gan norādītajā dzīvesvietā, gan paku termināļos.  “Jaunais piedāvājums ir īpaši izdevīgs Latvijas interneta veikaliem, kas preces no Latvijas sūta saviem klientiem uz Lietuvu, veicinot pārdevēja uzticamību Lietuvas pircēju vidē. Pateicoties jaunajam pakalpojumam, patērētājs Lietuvā varēs saņemt savu sūtījumu paku terminālī vai no kurjera un maksāt tieši šajā saņemšanas brīdī. Palielinoties klientu lojalitātei, šādā veidā var tikt veicināts arī pasūtāmo preču apjoms kaimiņvalstī,” atzīst Latvijas Pasta Eksprespasta departamenta direktore Mārīte Bahromkina. 

Latvijas Pasta Eksprespasts, kas nodrošina kurjera pakalpojumu sniegšanu gan Latvijā, gan ārvalstīs, audita kompānijas PriceWaterhouseCoopers veiktā starptautiskā pētījumā atzīts par otru labāko kurjerpasta uzņēmumu Eiropā un septīto labāko pasaulē. Pasaules pasta savienības Eksprespasta servisa EMS kooperatīvs Latvijas Pasta Eksprespasta darbību novērtējis ar zelta līmeņa kvalitātes balvu, kas 201 valsts konkurencē piešķirta tikai 11 valstu eksprespasta sniedzējiem. 


Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām TNS Latvia, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

Papildu informācija:
Gundega Vārpa
Ārējo komunikāciju vadītāja
Tālr.: +371 67608505
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts
facebook.com/latvijas.pasts