Latvijas Pasta klienti nosauc katra reģiona labākos pastniekus un pasta nodaļu operatorus

13.02.2017

Latvijas Pasta klienti nosauc katra reģiona labākos pastniekus un pasta nodaļu operatorus

Latvijas Pasta organizētajā konkursā Mans pastnieks 2016 noskaidroti klientu  vērtējumā zinošākie, atbildīgākie un uzticamākie uzņēmuma pastnieki un pasta nodaļu operatori katrā Latvijas reģionā. Kopumā kādai no nominācijām tika izvirzīti 1406 Latvijas Pasta pastnieki vai pasta operatori. Iesūtītās atsauksmes atspoguļo pasta darbinieku būtisko lomu daudzu klientu dzīvē – iedzīvotāji slavē Latvijas Pasta darbinieku profesionālās prasmes un arī cilvēciskās īpašības. 

Katrā Latvijas reģionā – Rīgas, Kurzemes, Vidzemes, Zemgales un Latgales – izvēlēts labākais pastnieks un pasta nodaļas operators, bet pateicības izteiktas daudziem pasta darbiniekiem. Kopumā apbalvojumam izvirzīti 1406 Latvijas Pasta pastnieki vai pasta operatori, kas ir aptuveni puse no Latvijas Pasta nepilniem 3000 pastnieku un pasta operatoru. Konkursa Mans pastnieks 2016 ietvaros novērota līdz šim nebijusi augsta klientu atsaucība – saņemtas 6020 klientu anketas, no kurām gandrīz 600 aizpildītas tiešsaistē, izmantojot anketu Latvijas Pasta interneta vietnē. 

Pastnieku konkurencē klienti par labāko Rīgas reģionā atzinuši Dagmāru Bergu no Garkalnes novada Garkalnes pasta nodaļas, Kurzemes reģionā – Svetlanu Pisarevu no Tukuma novada Tukuma 1.pasta nodaļas, Vidzemes reģionā – Daci Svilpi no Ērgļu novada Ērgļu pasta nodaļas, Zemgales reģionā – Inesi Krastiņu no Pļaviņu novada Pļaviņu pasta nodaļas un Latgales reģionā – Anitu Unguri no Krāslavas novada Krāslavas 1.pasta nodaļas. 

Savukārt labākā pasta operatore klientu vērtējumā Rīgas reģionā ir Ilze Burkevica no Rīgas 45.pasta nodaļas, Kurzemes reģionā – Jadviga Inapša no Saldus novada Griezes pasta nodaļas, Vidzemes reģionā – Anita Eglīte no Alūksnes novada Liepnas pasta nodaļas, Zemgales reģionā – Dzintra Tomiņa no Jēkabpils 1.pasta nodaļas un Latgales reģionā – Ilona Grolmusa no Viļānu novada Viļānu pasta nodaļas. 

Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns uzsver: “Paldies visiem čaklajiem Latvijas Pasta darbiniekiem un visiem klientiem, kas izvēlējās savu labāko pasta darbinieku un atsūtīja mums anketu. Esmu pārliecināts, ka atzinību pelnījuši daudz vairāk mūsu uzņēmuma darbinieku, nekā spējam novērtēt viena konkursa ietvaros, bet sacīkstes princips konkursā ir jāievēro – uzvar tas, par ko balso visvairāk klientu. Mēs augsti vērtējam katra klienta viedokli – gan labu vārdu, gan arī pamanītu trūkumu –, jo ikviens klienta ierosinājums ir solis tuvāk pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai.”

Iedzīvotāju vērtējumā labākie pastnieki un pasta operatori saņems vērtīgas balvas no Latvijas Pasta

Anketās Latvijas Pasta klienti izcēluši pasta darbinieku profesionālās prasmes – precizitāti, zināšanas, atbildību, komunikācijas spējas, izpalīdzību. Vienlaikus klienti novērtējuši arī darbinieku cilvēciskās īpašības – pastnieks, īpaši lauku reģionos dzīvojošajiem senioriem, bieži ir vienīgā saikne ar ārpasauli. 

Latvijas Pasts jau sesto reizi aicināja iedzīvotājus noteikt labāko pastnieku un pasta nodaļas operatoru. Konkursa Mans pastnieks 2016 anketa tika izsūtīta 2016.gada oktobra sākumā kopā ar Latvijas Pasta 2017.gada abonēšanas katalogu. Anketas bija iespējams aizpildīt un nosūtīt līdz 2017.gada 31.janvārim. Pirmoreiz labākā pasta darbinieka anketas bija iespējams aizpildīt un nosūtīt arī internetā.


Par VAS Latvijas Pasts
 
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām TNS Latvia, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Papildu informācijai:
Vineta Danielsone    
Sabiedrisko attiecību speciāliste
Tālr.: +371 67608504
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts
facebook.com/latvijas.pasts