Jau 47 Latvijas Pasta nodaļās darbojas daudzfunkcionālā klientu plūsmas vadības sistēma

29.03.2017

 Jau 47 Latvijas Pasta nodaļās darbojas daudzfunkcionālā klientu plūsmas vadības sistēma

Latvijas Pasts uzlabojis vēl 16 pasta nodaļu klientu apkalpošanas servisu, aprīkojot tās ar daudzfunkcionālās klientu plūsmas regulēšanas sistēmas In-Out rindu mašīnām. Modernā klientu vadības sistēma patlaban ieviesta jau 47 Latvijas Pasta nodaļās. Turpinot servisa uzlabojumus, līdz 2017.gada beigām ar šādu sistēmu paredzēts nodrošināt vēl 20 nodaļu visā Latvijā. Pakalpojumu saņemšanai nodaļās ar klientu plūsmas vadības sistēmu iespējams pieteikties arī attālināti, tālrunī izmantojot Latvijas Pasta mobilo lietotni.  

2017.gada pirmajos trīs mēnešos Latvijas Pasts īstenojis klientu apkalpošanas servisa uzlabojumus vēl 16 pasta nodaļās, ierīkojot tajās In-Out klientu plūsmas vadības sistēmu: 11 no šīm nodaļām atrodas Rīgā un Pierīgā, bet piecas nodaļas – Latvijas reģionu pilsētās – Dobelē, Kuldīgā, Krāslavā, Limbažos un Ludzā. Pašlaik daudzfunkcionālā klientu plūsmas regulēšanas sistēma darbojas jau 47 pasta nodaļās: 27 Rīgas un Pierīgas nodaļās, septiņās nodaļās – Vidzemē, sešās – Kurzemē, trīs – Zemgalē un četrās nodaļās Latgalē. 

Plānojot nodaļu darba efektivizāciju arī turpmāk, līdz šā gada beigām In-Out sistēma tiks ieviesta vēl 20 nodaļās visā Latvijā, tādējādi šādi aprīkotu pasta nodaļu kopskaitam sasniedzot jau 67 nodaļas.  

Modernās klientu plūsmas vadības sistēmas rindu mašīnas regulē klientu kustību pasta nodaļā, bet klientiem tā ļauj pakalpojumu saņemšanai pieteikties arī attālināti, izmantojot Latvijas Pasta mobilo lietotni tālrunī. Tādējādi iespējams iepriekš uzzināt to klientu skaitu, kas arī vēlas izmantot attiecīgo pakalpojumu, ļaujot prognozēt attiecīgo gaidīšanas laiku. Savukārt brīdī, kad pienākusi rinda klientam trīs numurus iepriekš, mobilajā lietotnē parādās atgādinājums, bet, pienākot kārtas numuram, – paziņojums, pie kuras kases jādodas saņemt nepieciešamo pakalpojumu.   

Latvijas Pasta mobilajā lietotnē iespējams ne tikai attālināti pieteikties pakalpojumu saņemšanai pasta nodaļās, bet arī izsekot reģistrēta sūtījuma ceļam, kā arī sameklēt tuvāko pasta nodaļu, noskaidrot tās adresi, darbalaiku un pasta indeksu.

Latvijas Pasta mobilo lietotni lejuplādēt iespējams te:

iOS: https://itunes.apple.com/us/app/pasts/id671598972?mt=8
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=lv.pasts.app

Pasta nodaļu saraksts, kur darbojas In-Out klientu plūsmas vadības sistēmas rindu mašīnas un pakalpojumu saņemšanai iespējams pieteikties attālināti, aplūkojams šeit


Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām TNS Latvia, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Papildu informācija:
Vineta Danielsone
Sabiedrisko attiecību speciāliste
Tālr.: +371 67608504
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts
facebook.com/latvijas.pasts