Latvijas Pasta Eksprespasts saņem starptautisku balvu par labāko eksprespasta servisu Eiropā un trešo labāko – pasaulē

04.04.2017

Latvijas Pasta Eksprespasts saņem starptautisku balvu par labāko eksprespasta servisu Eiropā un trešo labāko – pasaulē

Latvijas Pasta Eksprespasts, kas nodrošina kurjera pakalpojumu sniegšanu Latvijā un ārvalstīs, audita kompānijas PriceWaterhouseCoopers veiktā starptautiskā pētījumā atzīts par labāko eksprespasta piegāžu uzņēmumu Eiropā un trešo labāko pasaulē. Pasaules pasta savienības Eksprespasta servisa EMS kooperatīvs Latvijas Pasta Eksprespasta darbību novērtējis ar zelta līmeņa kvalitātes balvu, kas pasniegta svinīgā ceremonijā Šveices pilsētā Bernē un 196 valsts konkurencē piešķirta tikai piecu valstu eksprespasta sniedzējiem. 

Pētījums 2016.gadā veikts visos Pasaules pasta savienības EMS kooperatīva uzņēmumos, kopumā 196 valstīs katru ceturksni izvērtējot tādus eksprespasta sūtījumu piegādes kvalitātes kritērijus kā piegādes laiks, datu apmaiņa, savlaicīga atbilžu sniegšana starptautiskajiem pasta operatoriem, sūtījuma izsekojamība visā tā piegādes ceļā, savlaicīga komunikācija ar klientiem zvanu centros u.tml. 

Latvijas Pasta Eksprespasta starptautiskais vērtējums minētajos rādītājos nodrošinājis uzņēmumam pirmo vietu Eiropā – piekto vietu ieņem Nīderlandes, bet astoto – Slovākijas eksprespasta servisa sniedzēji. Savukārt pasaules mērogā Latvijas Pasta Eksprespasts ierindojies trešajā vietā aiz Honkongas un Dienvidkorejas eksprespasta servisa uzņēmumiem. Eksprespasta sniegto pakalpojumu augstais līmenis novērtēts ar zelta līmeņa kvalitātes balvu, kuru no Eiropas reģiona bez Latvijas par 2016.gada rezultātiem saņēma vēl tikai Nīderlande. Balva tika svinīgi pasniegta Pasaules Pasta savienības EMS kooperatīva Ģenerālajā asamblejā Bernē (Šveice). 

“Veiksmīgās darbības pamatā ir regulāri klientu servisa uzlabojumi, kas ļauj ar klientiem un sadarbības partneriem gan Latvijā, gan ārvalstīs komunicēt arvien efektīvāk. Otrs būtisks arguments ir dažādu tehnisko risinājumu ieviešana datu apmaiņas jomā, nodrošinot ātrāku piegādes servisu,” uzsver Latvijas Pasta Eksprespasta departamenta direktors Ansis Karahons. Turpinot ieguldījumus eksprespasta servisā, šogad atklāta jauna un jaudīgāka klientu apkalpošanas tālruņa līnija, kas ļauj ātrāk sniegt klientiem nepieciešamo informāciju, savukārt vēl efektīvākai datu apmaiņai kurjeriem plānots nodrošināt jaunus mobilos termināļus, nodrošinot vēl augstāku kvalitāti un tās kontroles iespējas.

Latvijas Pasta Eksprespasta rezultāti EMS kooperatīva uzdevumā veiktajā PriceWaterhouseCoopers pētījumā jau vairāku gadu garumā atbilst pirmajām pozīcijām gan Eiropas, gan pasaules eksprespasta uzņēmumumu konkurencē. Eksprespasts sūtījumus piegādā uz 58 pasaules valstīm, un no tikpat daudzām valstīm tos arī saņem piegādei Latvijas klientiem. 2016.gadā Eksprespasta sūtījumu skaits pieauga par 65 000 vienību, sasniedzot aptuveni vienu miljonu sūtījumu, bet eksprespasta sūtījumu apjoms, ko klienti izvēlējās saņemt Latvijas Pasta sadarbības partnera Statoil (Circle-K) degvielas uzpildes stacijās, palielinājās par vairāk nekā 700%. 

2017.gadā Latvijas Pasta Eksprespasts turpina īpašu piedāvājumu izstrādi interneta veikaliem, vienkāršojot un paātrinot sūtījumu izsniegšanas un saņemšanas procesu. 

Attēlā: no kreisās Pasaules Pasta savienības ģenerāldirektora vietnieks Paskāls Klivazs (Pascal Clivaz), Latvijas Pasta Eksprespasta departamenta direktors Ansis Karahons un Pasaules pasta savienības Eksprespasta servisa EMS kooperatīva valdes priekšsēdētājs Patriks Rišons (Patrick Richon) ar Latvijas Pasta Eksprespastam piešķirto balvu. 


Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām TNS Latvia, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Papildu informācija:
Gundega Vārpa
Ārējo komunikāciju vadītāja
Tālr.: +371 67608505
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts
facebook.com/latvijas.pasts