Latvijas Pasts aicina klientus smaidiņu ierīcēs novērtēt pasta nodaļā saņemto apkalpošanas kvalitāti

29.06.2017

Latvijas Pasts aicina klientus smaidiņu ierīcēs novērtēt pasta nodaļā saņemto apkalpošanas kvalitāti

Lai uzlabotu servisa līmeni pasta nodaļās, Latvijas Pasts uzsācis klientu apmierinātības mērījumus, aicinot klientus izmantot speciālos servisa noteicējus jeb smaidiņu ierīces un novērtēt saņemtā pakalpojuma kvalitāti. Servisa mērierīces patlaban izvietotas desmit pasta nodaļās visā Latvijā, un pēc vairākiem mēnešiem tās izlases kārtībā pārvietos arī uz citām Latvijas Pasta nodaļām. Iegūtie rezultāti tiks izmantoti nepieciešamo uzlabojumu apzināšanai konkrētās pasta pakalpojumu sniegšanas vietās.  

Smaidiņu ierīcē uz taustiņiem attēlotas četras emocijas – smaidīgs, neitrāls, bēdīgs un dusmīgs. Klientam pēc pakalpojuma saņemšanas jāizvēlas emocija, kas atbilst viņa vērtējumam par saņemto pakalpojumu, un jānospiež attiecīgais taustiņš. Klientu apmierinātības mērījumu ierīces šobrīd atrodas desmit pasta nodaļās visā Latvijā: Rīgas 4., 5., 17., 21., 25., un 50.pasta nodaļā, Valmieras 1.pasta nodaļā, Daugavpils 1.pasta nodaļā, Tukuma 1.pasta nodaļā un pasta centrā Jelgava, bet izlases kārtībā pēc vairākiem mēnešiem tās tiks pārvietotas arī uz citām Latvijas Pasta nodaļām. 
    
Klientu apmierinātības mērījumi pasta nodaļās ir tikai viens no Latvijas Pasta īstenotā pasākumu kopuma, lai uzlabotu klientu servisu un pakalpojumu ātrumu pasta nodaļās. 

Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns uzsver: „Šis ir viens no vairākiem projektiem, kas uzsākts, turpinot klientu apmierinātības uzlabošanu, – paralēli, piemēram, jau gandrīz 50 pasta nodaļās ieviestajai mūsdienīgajai klientu plūsmas vadības sistēmai, mobilajai lietotnei, kas klientam ļauj pasta pakalpojumiem nodaļā pieteikties attālināti no sava viedtālruņa, un jaunajiem vecākiem draudzīgo pasta nodaļu koncepcijas īstenošanai. Klientu apmierinātības mērījumi ļaus mums saprast klientu noskaņojumu konkrētās pasta pakalpojumu sniegšanas vietās un ātrāk veikt tūlītējus pasākumus nepilnību novēršanai.” 

Latvijas Pasts 2017.gadā aktīvi īsteno arī citus uzlabojumus pakalpojumu kvalitātes un ātruma jomā, tostarp izstrādājot arī īpašas darbinieku motivācijas programmas, atjaunojot darbam nepieciešamo aprīkojumu un infrastruktūru.


Par VAS Latvijas Pasts
 
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Papildu informācijai:
Vineta Danielsone    
Sabiedrisko attiecību speciāliste
Tālr.: +371 67608504
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts
facebook.com/latvijas.pasts