Latvijas Pasta Mātes dienas pastkaršu sūtīšanas kampaņa iekļauta PostEurop korporatīvās sociālās atbildības labākās prakses katalogā

03.07.2017

Latvijas Pasta Mātes dienas pastkaršu sūtīšanas kampaņa iekļauta PostEurop korporatīvās sociālās atbildības labākās prakses katalogā

Latvijas Pasta tradicionālā Mātes dienas pastkaršu sūtīšanas akcija, kas sociālajos tīklos tiek organizēta jau kopš 2011.gada, iekļauta Eiropas pasta operatoru asociācijas PostEurop veidotajā pasta sektora korporatīvās sociālās atbildības 2013.–2016.gada labākās prakses katalogā. Mātes dienas pastkaršu sūtīšanas kampaņa ir Latvijas Pasta pirmā un joprojām populārākā uzņēmuma akcija sociālajos tīklos, un lietotāju līdzdalība tajā ar katru gadu palielinās.

Meklējot inovatīvu veidu, kā apvienot tradicionālo pasta darbības jomu – reālu sūtījumu piegādi – ar sociāli aktīvās un gados jaunās mērķauditorijas paradumiem ikdienas saziņā izmantot virtuālo vidi, Latvijas Pasts 2011.gadā sāka Mātes dienas pastkaršu sūtīšanas akcijas sociālajos tīklos. 

Šo akciju ietvaros jebkurš Facebook un Twitter lietotājs, no sava konta reģistrējoties mājas lapā http://www.nosutipastkarti.lv/, bez maksas var izvēlēties nosūtīšanai īpaša dizaina pastkartes, sveicot mammu, vecmāmiņu, tanti vai draudzeni Mātes dienā. Precīzi aizpildītās pastkartes līdz Mātes dienai tiek piegādātas adresātēm Latvijas teritorijā.

Vērtējot pasta sektora uzņēmumu aktivitātes korporatīvās sociālās atbildības jomā laika periodā no 2013. līdz 2016.gadam, arī Eiropas pasta operatoru asociācija PostEurop atzinusi Latvijas Pasta Mātes dienas pastkaršu sūtīšanas akciju kā labas prakses piemēru un iekļāvusi īpašā katalogā kopā ar citu valstu pasta uzņēmumu dažādām aktivitātēm.

Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns uzsver: “Moderno tehnoloģu laikmetā reālas pastkartes saņemšana ir kļuvusi par sava veida ekskluzīvu dāvanu, tāpēc ar savām Mātes dienas pastkaršu sūtīšanas akcijām cenšamies to mainīt, veicinot ikviena interesenta iespēju apsveikt sev tuvu cilvēku un parādot, ka gadsimtiem sena tradīcija lieliski sadzīvo ar interneta vidi, papildinot to.” 

Mātes dienas pastkaršu sūtīšanas akcija ieguva sabiedrības ievērību jau ar pirmo kampaņu 2011.gadā, kad nepilni 5000 sociālo tīklu lietotāju aizpildīja 6500 apsveikuma pastkaršu. Savukārt pagaidām pēdējā pastkaršu sūtīšanas akcijā 2017.gadā tika nosūtīti jau 36 000 Mātes dienas pastkaršu.

Mātes dienas pastkaršu sūtīšanas akciju Latvijas Pasts rīko kopā ar aģentūru Click/Grizzly Riga.

PostEurop dibināta 1993.gadā un patlaban apvieno 52 biedrus 49 Eiropas valstīs.

PostEurop korporatīvās sociālās atbildības labākās prakses apkopojums pieejams te.


Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.  

 

Papildu informācija:
Gundega Vārpa
Ārējo komunikāciju vadītāja
Tālr.: +371 67608505
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts
facebook.com/latvijas.pasts