Latvijas Pasta Eksprespasts izveido ērtu rīku internetā, kas ļauj apmaksāt sūtījumu un izsaukt kurjeru

10.10.2018

Latvijas Pasta Eksprespasts izveido ērtu rīku internetā, kas ļauj apmaksāt sūtījumu un izsaukt kurjeru

Latvijas Pasta Eksprespasts, kas specializējas kurjerpasta pakalpojumu sniegšanā, radījis interneta maksājumu rīku un pakalpojumu Eksprespaka tieši fiziskām personām, par sūtījumu Baltijas valstu ietvaros ļaujot ērti norēķināties internetā un tā nodošanai izsaukt kurjeru uz mājām vai jebkuru citu sev izdevīgāko vietu. Eksprespasta sūtījumus, ko nosūta fiziska persona, Latvijā iespējams piegādāt klientam rokās vai uz jebkuru pasta nodaļu, bet Lietuvā un Igaunijā – ar kurjeru piegādāt norādītajā saņēmēja adresē.

Latvijas Pasta Eksprespasts piedāvā kurjerpasta pakalpojumus Latvijā un uz 58 citām pasaules valstīm, piegādājot sūtījumus no rokas rokā. Līdz šim Eksprespasts orientējās pamatā uz juridisko personu apkalpošanu, taču tagad izveidojis interneta maksājumu rīku, kas ļauj ikvienai fiziskai personai, piesakoties pakalpojumam Eksprespaka, sūtījumus Baltijas valstu ietvaros apmaksāt tiešsaistes režīmā un pēc tam izvēlēties sev ērtāko sūtījuma nodošanas veidu – izsaucot kurjeru uz mājām vai biroju vai arī nododot to pasta nodaļā. Maksājumus iespējams veikt ar jebkuru norēķinu karti.

Eksprespasta sūtījumi Latvijas, Lietuvas un Igaunijas galvaspilsētas Tallinas teritorijā adresātam tiek piegādāti vienas darbdienas laikā no sūtījuma nodošanas brīža un divu darbdienu laikā – visā Igaunijas teritorijā ārpus Tallinas. 

2018.gada deviņos mēnešos Latvijas Pasta Eksprespasts palielinājis gan piegādāto sūtījumu un ieņēmumu apjomu, gan apkalpoto klientu skaitu, kā arī uzlabojis klientu un kurjeru ērtības, nodrošinot sūtījumu izsniegšanas un klientu parakstu digitālu reģistrāciju, izveidojot mūsdienīgu interneta mājas lapu, atjaunojot sūtījumu piegādēm izmantoto autoparku un radot vizuāli un funkcionāli jaunu darba ietērpu visiem kurjeriem.

2017.gadā Latvijas Pasta Eksprespasta kopējais visa veida sūtījumu pieaugums attiecībā pret 2016.gadu sasniedza 10%. Eksprespasta piegādāto e-komercijas sūtījumu izsniegšana Circle-K degvielas uzpildes staciju tīklā 2017.gadā pieauga par 38 000 vienību jeb 78% salīdzinājumā ar 2016.gadu.

 

Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 4000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Tālr.: +371 67608505 
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts|