Latvijas Pasts astoto reizi aicina nosaukt katra reģiona labāko pastnieku un pasta nodaļas operatoru

15.10.2018

Latvijas Pasts astoto reizi aicina nosaukt katra reģiona labāko pastnieku un pasta nodaļas operatoru

Latvijas Pasts uzsācis tradicionālo konkursu Mans Pastnieks, lai jau astoto reizi katrā Latvijas reģionā noteiktu un godinātu to pastnieku un pasta nodaļas operatoru, kuru klienti atzinuši par atsaucīgāko, komunikablāko un laipnāko. Konkursa anketu iespējams aizpildīt un iesniegt tiešsaistē http://anketa.pasts.lv/, savukārt aizpildīšanai ar roku un nosūtīšanai Latvijas Pastam ar jau apmaksātu piegādi anketas ir ievietotas visos laikrakstu un žurnālu abonēšanas katalogos nākamajam gadam, kas bez maksas piegādāti lasītāju pastkastītēs. Pēdējais datums, līdz kuram iespējams iesniegt anketas, ir 2019.gada 31.janvāris.

Latvijas Pastā strādā aptuveni 3000 pastnieku un pasta nodaļu darbinieku, kas apkalpo klientus vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietās visā Latvijā. Mūsu klienti ar šiem darbiniekiem sastopas ik dienas – pateicoties viņiem, sūtījumi tiek piegādāti uz jebkuru vietu visā valsts teritorijā gan adresātu pastkastītēs, gan tieši rokās, gan uz birojiem. 

Lai novērtētu pastnieku un pasta nodaļu darbinieku profesionālās īpašības – atbildību pret veicamo darbu, komunikācijas spējas, laipnību, precizitāti un zināšanas –,  Latvijas Pasts jau astoto reizi aicina ar anketas starpniecību izcelt katra reģiona labāko pastnieku un pasta nodaļas operatoru, pasakot viņam paldies par labo darbu.   

Labākais 2018.gada pastnieks un pasta nodaļas operators konkursa Mans Pastnieks ietvaros tiks noskaidrots katrā Latvijas reģionā – Rīgā, Kurzemē, Vidzemē, Zemgalē un Latgalē. Iedzīvotāju vērtējumā labākie pastnieki un pasta operatori saņems vērtīgas balvas 100 eiro vērtībā no Latvijas Pasta.

Konkursa Mans Pastnieks 2018 anketa oktobra sākumā ir izsūtīta kopā ar Latvijas Pasta bezmaksas Laikrakstu un žurnālu abonēšanas katalogu 2019.gadam, kas ievietots klientu pastkastītēs. Aizpildītas anketas līdz 2019.gada 31.janvārim jāievieto jebkurā Latvijas Pasta vēstuļu kastītē vai jānodod pasta nodaļā – anketas nosūtīšana ir apmaksāta. Jau patlaban Latvijas Pasts no klientiem saņēmis aptuveni 1500 aizpildītu anketu.

Savukārt konkursa anketu tiešsaistē līdz minētajam datumam iespējams aizpildīt un nosūtīt šeit

Latvijas Pasta organizētajā konkursā Mans Pastnieks 2017 labākā darbinieka nominācijai tika  izvirzīti 1339 Latvijas Pasta pastnieki vai pasta operatori, par kuriem tika saņemts 7000 klientu anketu. 

 

Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 4000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību. 


Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
Tālr.: +371 67608504
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts|