Novembrī 22 Latvijas Pasta nodaļās klientu ātrākai apkalpošanai strādā papildu darbinieki

02.11.2018

Novembrī 22 Latvijas Pasta nodaļās klientu ātrākai apkalpošanai strādā papildu darbinieki

Lai nodrošinātu klientu efektīvāku apkalpošanu un pasta pakalpojumu operatīvāku noformēšanu, Latvijas Pasts novembrī paplašina to pasta nodaļu skaitu, kur piesaistīti papildu darbinieki sūtījumu izsniegšanai un izveidotas t.s. ātrās kases. No 2018.gada 1.novembra tās darbojas 21 lielākajā un apmeklētākajā pasta nodaļā Rīgā, Daugavpilī, Dobelē un Rēzeknē, savukārt no 15.novembra vēl papildus – arī Bauskā. 

No 1.novembra ātrās kases darbojas 21 Rīgas, Daugavpils, Dobeles un Rēzeknes pasta nodaļā, savukārt, sākot ar 15.novembri, šāda kase strādās arī Bauskā, sūtījumu ātrāku izsniegšanu nodrošinot kopumā 22 pasta nodaļās. Patlaban plānots, ka ātrās kases strādās līdz gada beigām, bet  nepieciešamības gadījumā to darbības termiņš tiks pagarināts.   

Izmantojot ātro kasi, kurā klientu apmeklētākajās stundās katru darbdienu nav pieejami citi pakalpojumi, var saņemt ierakstītas vēstules, sīkpakas un pakas, kam nav nepieciešama muitas nodokļa un pēcmaksas iekasēšana. 

Precīzs pasta nodaļu saraksts, kur darbojas ātrās kases sūtījumu izsniegšanai, kā arī to darba laiks apskatāms šeit.

Analizējot aktuālo situāciju sūtījumu pieņemšanā un izsniegšanā, tiks izvērtēta nepieciešamība īstenot papildu izmaiņas klientu apkalpošanas uzlabošanai pasta nodaļās arī decembrī.

 

Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 4000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību. 


Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
Tālr.: +371 67608504 
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pastsinstagram.com/latvijas_pasts