No 2019.gada 28.septembra Rīgas 63.pasta nodaļas teritorijā klientu apkalpošanu pārņems tuvumā esošā Rīgas 57.pasta nodaļa

29.08.2019

No 2019.gada 28.septembra Rīgas 63.pasta nodaļas teritorijā klientu apkalpošanu pārņems tuvumā esošā Rīgas 57.pasta nodaļa
Izvērtējot pasta pakalpojumu izmantošanas tendences konkrētās Rīgas pilsētas teritorijās, no 2019.gada 28.septembra Rīgas 63.pasta nodaļas klientus apkalpos tuvumā esošā Rīgas 57.pasta nodaļa, kas ir klientiem ērtāk pieejama un kam noteikts ilgāks darbalaiks. 27.septembrī Rīgas 63.pasta nodaļa strādās līdz plkst.14. Pasta pakalpojumi šīs teritorijas klientiem pieejami arī netālu izvietotajā Rīgas 20.pasta nodaļā t/c Dole, bet sūtījumu saņemšanai var izmantot arī tuvumā esošo Circle K degvielas uzpildes staciju.   
 
Rīgas 63.pasta nodaļa atrodas Vizlas ielā 1 – pasta nodaļas neizdevīgās atrašanās vietas dēļ katru gadu samazinās tās klientu skaits un Latvijas Pasts regulāri uzklausa klientu pretenzijas, kā rezultātā krities pakalpojumu pieprasījums un apgrozījums, kas Latvijas Pastam 2018.gadā radījis ikmēneša vidējos zaudējumus vairāk nekā 9000 eiro apmērā. Tāpēc, izvērtējot pasta pakalpojumu izmantošanas paradumus un ņemot vērā iedzīvotāju priekšlikumus pasta pakalpojumu saņemšanai šajā teritorijā, no 28.septembra Rīgas 63.pasta nodaļas funkcijas pārņems tai tuvumā esošā Rīgas 57.pasta nodaļa Prūšu ielā 2. 27.septembrī Rīgas 63.pasta nodaļa strādās līdz plkst.14. Lielākā daļa līdzšinējās 63.nodaļas darbinieku turpinās strādāt citās Rīgas pasta nodaļās.
 
Sūtījumus adresātiem Rīgas 63.pasta nodaļas teritorijā klienti turpmāk varēs saņemt Rīgas 57.pasta nodaļā, bet jebkuru citu pasta pakalpojumu saņemšanai iespējams izmantot netālā apkaimē strādājošo Rīgas 20.pasta nodaļā t/c Dole Maskavas ielā 357. Turklāt klienti sūtījuma saņemšanai ērti var izmantot arī līdzšinējai 63.pasta nodaļai blakus esošo Circle K degvielas uzpildes staciju Maskavas ielā 349b. Papildu informācija par sūtījuma saņemšanas iespējām Circle K degvielas uzpildes stacijās pieejama šeit
 
Rīgas 57.pasta nodaļa ir viegli pieejama klientiem no sasniedzamības viedokļa, jo to iespējams apmeklēt, izmantojot plašu sabiedriskā transporta līdzekļu klāstu – 3. un 7.tramvaju, 15., 31. un 49. autobusu, 209. un 316.mikroautobusu – vai privāto transportu, jo pie nodaļas ir bezmaksas autostāvvieta. Savukārt nodaļas darbalaiks pirmdienās–piektdienās ir par stundu ilgāks nekā 63.pasta nodaļai, no plkst.8 līdz 20, ļaujot pakalpojumus saņemt visiem strādājošajiem klientiem, savukārt sestdienās nodaļa strādā pat par divām stundām ilgāk, no plkst.9 līdz 16.  
 
Nepieciešamos pasta pakalpojumus galvaspilsētas iedzīvotāji var saņemt arī tieši savā dzīvesvietā pie pastnieka, ja ir grūtības nokļūt uz pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, pastmarku un aplokšņu iegādi, pastkaršu un vēstuļu nosūtīšanu, preses izdevumu abonēšanu, sūtījumu piegādes pieteikšanu mājās u.c. 
 
Pasta pakalpojumu sniegšanas vietu skaitu un izvietojumu Rīgas pilsētā nosaka Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums Par universālā pasta pakalpojuma saistībām, kas paredz, ka Latvijas Pastam Rīgas pilsētā jānodrošina vismaz 30 nepārvietojamu pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Latvijas Pasts šos nosacījumus izpilda, sniedzot pasta pakalpojumus 41 pasta nodaļā.
 
Precīza informācija par pasta pakalpojumu saņemšanu Rīgas 63.pasta nodaļas apkalpošanas teritorijā no 28.septembra tiks ievietota katra šajā teritorijā dzīvojošā klienta pastkastītē, sākot ar 29.augustu.
 
 
 
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3800 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
 
 
Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
Tālr.: +371 67608504
E-pasts: pr@pasts.lv, vineta.danielsone@pasts.lv 
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts