No 2019.gada 1.novembra Vecumnieku novada Vecumnieku pasta nodaļā testēs iespējamās darbalaika izmaiņas

09.10.2019

No 2019.gada 1.novembra Vecumnieku novada Vecumnieku pasta nodaļā testēs iespējamās darbalaika izmaiņas
Lai izzinātu klientu vēlmes un pakalpojumu pieprasījumu, Vecumnieku novada Vecumnieku pasta nodaļa no 2019.gada 1.novembra līdz 31.decembrim strādās testa režīmā atbilstoši jaunam darbalaikam. Ceturtdienās testa periodā nodaļas darbalaiks pagarināts par trīs stundām, bet sestdienas noteiktas par brīvdienām, tādējādi nodrošinot sūtījumu ērtu saņemšanu strādājošajiem klientiem. Pamatojoties uz testa laikā iegūtajiem rezultātiem, tiks pieņemts lēmums, vai Vecumnieku pasta nodaļas darbalaiks šādā veidā jāmaina pastāvīgi.
 
Klientu pasta pakalpojumu izmantošanas paradumi Vecumnieku pasta nodaļā Rīgas ielā 28 liecina, ka darbdienu vakaros nodaļu apmeklē ievērojami vairāk klientu nekā sestdienās, kad klientu plūsma un ieņēmumu apjoms samazinās par aptuveni 60% salīdzinājumā ar darbdienām. Tāpēc Vecumnieku pasta nodaļai no 1.novembra līdz 31.decembrim testa režīmā tiek mainīts darbalaiks, lai izanalizētu pakalpojumu pieprasījumu un pieejamību, kas ļautu pieņemt lēmumu, vai šādu darbalaiku pēc testa perioda beigām noteikt pastāvīgi. 
 
Testa periodā Vecumnieku pasta nodaļa strādās pirmdienās no plkst.8 līdz 18, otrdienās, trešdienās un piektdienās no plkst.8 līdz 16, savukārt ceturtdienās no plkst.8 līdz 19.
 
Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi īsteno klientu ērtību un vides uzlabošanas projektus dažādās pasta nodaļās visā Latvijā. 
 
 
 
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3800 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
 
 
Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
Tālr.: +371 67608504 
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts