No 2019.gada 15.novembra Rīgas 45.pasta nodaļas teritorijā klientu apkalpošanu pārņems mūsdienīgā Rīgas 10.pasta nodaļa

16.10.2019

No 2019.gada 15.novembra Rīgas 45.pasta nodaļas teritorijā klientu apkalpošanu pārņems mūsdienīgā Rīgas 10.pasta nodaļa
Izvērtējot pasta pakalpojumu izmantošanas tendences un pasta nodaļu skaitu konkrētās Rīgas pilsētas teritorijās, no 2019.gada 15.novembra Rīgas 45.pasta nodaļas klientu apkalpošanu pārņems tuvumā esošā mūsdienīgas koncepcijas Rīgas 10.pasta nodaļa. Pārcelšanās darbu veiksmīgai nodrošināšanai 14.novembrī Rīgas 45.pasta nodaļa strādās līdz plkst.14. Sūtījumu saņemšanai šīs teritorijas klienti var izmantot arī tuvumā esošo Circle K degvielas uzpildes staciju Muitas ielā 4. Rīgas 45.pasta nodaļas apkalpojamās teritorijas klientiem pasta indekss paliek nemainīgs: LV-1045.
 
Rīgas 45.pasta nodaļas darbības analīze liecina, ka klientu skaits šajā nodaļā Alūksnes ielā 5 samazinās, būtiski sarūkot arī pakalpojumu pieprasījumam un apgrozījumam. Tāpēc, izvērtējot pasta pakalpojumu izmantošanas paradumus šajā teritorijā, pieņemts lēmums, ar kuru no 15.novembra Rīgas 45.pasta nodaļas funkcijas pārņems tai tuvumā esošā Rīgas 10.pasta nodaļa Elizabetes ielā 41/43. 14.novembrī Rīgas 45.pasta nodaļa strādās līdz plkst.14, nodrošinot visu funkciju nodošanu Rīgas 10.pasta nodaļai. Lielākā daļa līdzšinējās 45.nodaļas darbinieku turpinās strādāt citās Rīgas pasta nodaļās.
 
Sūtījumus Rīgas 45.pasta nodaļas teritorijas klienti turpmāk varēs saņemt Rīgas 10.pasta nodaļā. Klienti sūtījumu saņemšanai ērti var izmantot arī līdzšinējai 45.pasta nodaļai netālu esošā Circle K degvielas uzpildes stacijā Muitas ielā 4. Papildu informācija par sūtījuma saņemšanas iespējām Circle K degvielas uzpildes stacijās pieejama šeit. Savukārt citus pasta pakalpojumus iespējams saņemt jebkurā citā pasta nodaļā, jo tikai sūtījumu saņemšana ir piesaistīta noteiktai teritorijai.
 
Rīgas 10.pasta nodaļu iespējams apmeklēt, izmantojot sabiedriskā transporta piedāvājumu, – 5.tramvaju un 19.trolejbusu – vai mūsdienās aktuālo pilsētvides transportlīdzekli velosipēdu, jo pie nodaļas izveidota īpaša augstā tipa velonovietne, pie kuras iespējams novietot desmit divriteņus. Rīgas 10.pasta nodaļa ir Latvijas Pasta pirmā modernas koncepcijas pasta pakalpojumu sniegšanas vieta, nodrošinot augstas kvalitātes mūsdienīgus standartus gan klientu apkalpošanā, gan preču un pakalpojumu pārdošanā, gan ārējā veidolā. Savukārt pie nodaļas izvietotajai velonovietnei patlaban Latvijā nav analoga – tā īpaša ar to, ka atrodas uz ielas braucamās daļas, neaizņemot gājējiem paredzēto teritoriju.
 
Nodaļas darbalaiks pirmdienās–piektdienās ir no plkst.8 līdz 20, ļaujot pakalpojumus saņemt visiem strādājošajiem klientiem. Savukārt gada noslogotajā periodā no 2019.gada 23.novembra līdz 2020.gada 19.janvārim Rīgas 10.pasta nodaļa strādās arī sestdienās no plkst.10 līdz 15.
 
Nepieciešamos pasta pakalpojumus galvaspilsētas iedzīvotāji var saņemt arī tieši savā dzīvesvietā pie pastnieka, ja ir grūtības nokļūt uz pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, pastmarku un aplokšņu iegādi, pastkaršu un vēstuļu nosūtīšanu, preses izdevumu abonēšanu, sūtījumu piegādes pieteikšanu mājās u.c.
 
Pasta pakalpojumu sniegšanas vietu skaitu un izvietojumu Rīgas pilsētā nosaka Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums Par universālā pasta pakalpojuma saistībām, kas paredz, ka Latvijas Pastam Rīgas pilsētā jānodrošina vismaz 30 nepārvietojamu pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Latvijas Pasts šos nosacījumus izpilda, sniedzot pasta pakalpojumus 40 pasta nodaļu.
 
Precīza informācija par pasta pakalpojumu saņemšanu Rīgas 45.pasta nodaļas apkalpošanas teritorijā no 15.novembra tiks ievietota katra šajā teritorijā dzīvojošā klienta pastkastītē, sākot ar 17.oktobri.
 
 
 
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3800 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
 
 
Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
Tālr.: +371 67608504 
E-pasts: pr@pasts.lv, vineta.danielsone@pasts.lv 
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts
 

Pasta nodaļu vienotais informatīvais tālrunis