No 2019.gada 23.novembra Rīgas 10. un 11.pasta nodaļa strādās arī sestdienās

19.11.2019

No 2019.gada 23.novembra Rīgas 10. un 11.pasta nodaļa strādās arī sestdienās

Lai uzlabotu klientu ērtības un nodrošinātu efektīvāku apkalpošanu pirmssvētku periodā gada nogalē, uz gandrīz diviem mēnešiem – no 2019.gada 23.novembra līdz 2020.gada 15.janvārim – tiek pagarināts Rīgas 10. un 11.pasta nodaļas darbalaiks, par darba dienām nosakot arī sestdienas. 

Gatavojoties sūtījumu apjoma pieaugumam gada nogalē, Latvijas Pasts no 2019.gada 23.novembra līdz 2020.gada 15.janvārim pagarina Rīgas 10.pasta nodaļas Elizabetes ielā 41/43 un Rīgas 11.pasta nodaļas Marijas ielā 20 darbalaiku – minētās nodaļas attiecīgajā laika periodā strādās arī sestdienās no plkst.10 līdz 15. Darbalaika izmaiņas ļaus klientiem sev izdevīgākā laikā arī sestdienās saņemt nepieciešamos pasta pakalpojumus. 

Lai nodrošinātu klientu efektīvāku apkalpošanu un pasta pakalpojumu operatīvāku saņemšanu, Latvijas Pasts no 2019.gada novembra izveidojis bezmaksas sūtījumu izsniegšanai paredzētas speciālas ātrās kases astoņās lielākajās un apmeklētākajās pasta nodaļās Rīgā, Daugavpilī un Rēzeknē. Precīzs pasta nodaļu saraksts, kur darbojas ātrās kases sūtījumu izsniegšanai, kā arī to darbalaiks apskatāms šeit.

Analizējot aktuālo situāciju sūtījumu pieņemšanā un izsniegšanā, kā arī citu pasta pakalpojumu nodrošināšanā gada nogales noslogotākajos mēnešos, Latvijas Pasts izvērtēs nepieciešamību īstenot papildu izmaiņas klientu apkalpošanas uzlabošanai pasta nodaļās.

 

Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 3500 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv, vineta.danielsone@pasts.lv 
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts