No 2020.gada 6.janvāra apvienos Talsu pasta nodaļas

06.12.2019

No 2020.gada 6.janvāra apvienos Talsu pasta nodaļas

Izvērtējot pasta pakalpojumu izmantošanas tendences un pasta nodaļu skaitu Talsu pilsētas teritorijā, no 2020.gada 6.janvāra Talsu 1. un 3.pasta nodaļa tiks apvienotas, tāpat kā līdz šim nodrošinot Talsu iedzīvotājiem visa pasta pakalpojumu spektra pieejamību. Apvienošanās veiksmīgai nodrošināšanai 3.janvārī Talsu 3.pasta nodaļa strādās līdz plkst.14, jau 6.janvārī no plkst.8 gaidot līdzšinējās Talsu 3.pasta nodaļas klientus 1.pasta nodaļā Lielajā ielā 20. Sūtījumu saņemšanai šīs teritorijas klienti var izmantot arī tuvumā esošo Circle K degvielas uzpildes staciju Jaunratniekos.

Veicinot ekonomiski efektīvāku pasta pakalpojumu sniegšanu Talsos un nodrošinot pasta pakalpojumus iedzīvotājiem saskaņā ar reālo pakalpojumu pieprasījuma līmeni, pieņemts lēmums, ar kuru no 2020.gada 6.janvāra Talsu 1. un 3.pasta nodaļa tiek apvienotas. Tādējādi Talsu 3.pasta nodaļas funkcijas pārņems tuvumā esošā 1.pasta nodaļa Lielajā ielā 20. 3.janvārī Talsu 3.pasta nodaļa strādās līdz plkst.14, nodrošinot visu funkciju nodošanu 1.pasta nodaļai. 

Uzlabojot klientu ērtības, no 6.janvāra plānots pagarināt Talsu 1.pasta nodaļas darbalaiku, tādējādi nodrošinot sūtījumu ērtu saņemšanu strādājošajiem klientiem. Talsu 1.pasta nodaļa strādās pirmdienās no plkst.8 līdz 18.30, otrdienās no plkst.7.30 līdz 18, trešdienās, ceturtdienās un piektdienās no plkst.8 līdz 18, savukārt sestdienās no plkst.9 līdz 13. Klientu apkalpošana katru darba dienu Talsu 1.pasta nodaļā pastāvīgi tiks nodrošināta trīs ar kases sistēmām aprīkotās darbavietās. Jāatgādina, ka Talsu 3.pasta nodaļa strādā nepilnu darbdienu, līdz plkst.15.30, un sestdienās ir slēgta, arī tāpēc pakalpojumu racionalizācijai pieņemts lēmums par nodaļu apvienošanu.

Sūtījumus Talsu 3.pasta nodaļas teritorijas klienti turpmāk varēs saņemt Talsu 1.pasta nodaļā. Klienti sūtījumu saņemšanai ērti var izmantot arī līdzšinējai Talsu 3.pasta nodaļai netālu esošo Circle K degvielas uzpildes staciju Jaunratniekos. Papildu informācija par sūtījuma saņemšanas iespējām Circle K degvielas uzpildes stacijās pieejama šeit

Talsu 1.pasta nodaļa ir aprīkota ar klientu plūsmas vadības sistēmu In-Out, kas regulē klientu kustību uz vietas nodaļā un nodrošina iespēju pakalpojumiem pieteikties attālināti ar mobilās lietotnes starpniecību. Kad klients attālināti pieteicies pasta pakalpojumam un izņēmis savu kārtas numuru, iespējams redzēt ne tikai konkrēto numuru, bet arī pirms klienta šo pakalpojumu gaidošo numuru skaitu, rindas virzību un prognozi par aptuveno gaidīšanas laiku. Ja nepieciešams, kārtas numuru iespējams atlikt uz piecām minūtēm vai atcelt. Mobilā lietotne klientu informē brīdī, kad rindā pirms viņa atlikuši tikai trīs numuri un kad pienācis klienta kārtas numurs, attiecīgi norādot arī kasi, kurā tiks sniegts pakalpojums.

Attālinātās pieteikšanās pakalpojums pieejams iOS un Android ierīcēs – lai to izmantotu, nepieciešams lejuplādēt Latvijas Pasta mobilo lietotni, izvēloties konkrētu pasta nodaļu, kas atzīmēta ar biļetes simbolu sadaļā Pieteikties rindā. Latvijas Pasta mobilo lietotni iespējams nolādēt te:
iOS: https://itunes.apple.com/us/app/pasts/id671598972?mt=8 
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=lv.pasts.app 

Nepieciešamos pasta pakalpojumus Talsu iedzīvotāji var saņemt arī tieši savā dzīvesvietā pie pastnieka, ja ir grūtības nokļūt uz pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, pastmarku un aplokšņu iegādi, pastkaršu un vēstuļu nosūtīšanu, preses izdevumu abonēšanu, sūtījumu piegādes pieteikšanu mājās u.c.

Pasta pakalpojumu sniegšanas vietu skaitu un izvietojumu Talsu pilsētā nosaka Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums Par universālā pasta pakalpojuma saistībām, kas paredz, ka Latvijas Pastam Talsu pilsētā jānodrošina viena nepārvietojama pasta pakalpojumu sniegšanas vieta. Latvijas Pasts šos nosacījumus izpilda pilnībā.

Precīza informācija par pasta pakalpojumu saņemšanu Talsu 3.pasta nodaļas apkalpošanas teritorijā no 2020.gada 6.janvāra tiks ievietota katra šajā teritorijā dzīvojošā klienta pastkastītē, sākot ar 2019.gada 6.decembri.


Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 3500 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv, vineta.danielsone@pasts.lv 
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts