No 2020.gada 10.februāra Ludzas 1.pasta nodaļa sāk darbu jaunās telpās Raiņa ielā 25

10.01.2020

No 2020.gada 10.februāra Ludzas 1.pasta nodaļa sāk darbu jaunās telpās Raiņa ielā 25

No 2020.gada 10.februāra Ludzas 1.pasta nodaļa sāks darbu jaunās telpās Raiņa ielā 25. Jaunās telpas atrodas netālu no līdzšinējās atrašanās vietas un ir ērti pieejamas arī klientiem ar kustību traucējumiem un jaunajiem vecākiem ar bērnu ratiņiem. Pasta nodaļas darbalaiks jaunajā adresē nemainīsies, tā strādās pirmdienās–piektdienās no plkst.8 līdz 18 un sestdienās no plkst.9 līdz 13.

Līdzšinējās Ludzas 1.pasta nodaļas telpas Latgales ielā 110 gan klientu, gan darbinieku vērtējumā uzskatāmas par neapmierinošām pilnvērtīgai un komfortablai pasta pakalpojumu saņemšanai un sniegšanai. Tāpēc pieņemts lēmums par telpu maiņu, no 10.februāra uzsākot darbu turpat netālu esošajā adresē Raiņa ielā 25.

Jaunās telpas ir ērtas un izremontētas, un tajās plānoti klientiem pieejami atvērtā tipa preses izdevumu un citu preču stendi, ļaujot pārskatāmi izvēlēties nepieciešamo pirkumu. Pie nodaļas jaunajām telpām atrodas uzbrauktuve, kas nodrošina pilnīgu pieejamību jaunajiem vecākiem ar bērnu ratiņiem un klientiem ar kustību traucējumiem.

Ludzas 1.pasta nodaļas darbalaiks jaunajā adresē nemainīsies – pasta nodaļa strādās pirmdienās–piektdienās no plkst.8 līdz 18 un sestdienās no plkst.9 līdz 13. 

Ludzas 1.pasta nodaļa ir aprīkota ar klientu plūsmas vadības sistēmu In-Out, kas regulē klientu kustību uz vietas nodaļā un nodrošina iespēju pakalpojumiem pieteikties attālināti ar mobilās lietotnes starpniecību. Kad klients attālināti pieteicies pasta pakalpojumam un izņēmis savu kārtas numuru, iespējams redzēt ne tikai konkrēto numuru, bet arī pirms klienta šo pakalpojumu gaidošo numuru skaitu, rindas virzību un prognozi par aptuveno gaidīšanas laiku. Ja nepieciešams, kārtas numuru iespējams atlikt uz piecām minūtēm vai atcelt. Mobilā lietotne klientu informē brīdī, kad rindā pirms viņa atlikuši tikai trīs numuri un kad pienācis klienta kārtas numurs, attiecīgi norādot arī kasi, kurā tiks sniegts pakalpojums.

Attālinātās pieteikšanās pakalpojums pieejams iOS un Android ierīcēs – lai to izmantotu, nepieciešams lejuplādēt Latvijas Pasta mobilo lietotni, izvēloties konkrētu pasta nodaļu, kas atzīmēta ar biļetes simbolu sadaļā Pieteikties rindā. Latvijas Pasta mobilo lietotni iespējams nolādēt te:
iOS: https://itunes.apple.com/us/app/pasts/id671598972?mt=8  
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=lv.pasts.app 

Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi realizē klientu apkalpošanas uzlabošanas projektus pasta nodaļās, bieži sadarbojoties arī ar vietējām pašvaldībām un nodrošinot nodaļu telpu atjaunošanu gan klientiem, gan darbiniekiem draudzīgākas vides veidošanā. 

 

Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 3500 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību. 


Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv, vineta.danielsone@pasts.lv 
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts