Izzinot klientu vēlmes, pasta centrs Aizkraukle līdz 30.aprīlim pirmdienās un ceturtdienās strādās par stundu ilgāk

31.01.2020

Izzinot klientu vēlmes, pasta centrs Aizkraukle līdz 30.aprīlim pirmdienās un ceturtdienās strādās par stundu ilgāk
Lai izzinātu klientu vēlmes un pakalpojumu pieprasījumu, pasta centrs Aizkraukle no 2020.gada 1.marta līdz 30.aprīlim strādās testa režīmā atbilstoši jaunam darbalaikam. Pirmdienās un ceturtdienās testa periodā nodaļas darbalaiks pagarināts par vienu stundu, bet sestdienas noteiktas par brīvdienām, tādējādi nodrošinot sūtījumu ērtu saņemšanu strādājošajiem klientiem. Pamatojoties uz testa laikā iegūtajiem rezultātiem, tiks pieņemts lēmums, vai pasta centra Aizkraukle darbalaiks šādā veidā jāmaina pastāvīgi.
 
Klientu pasta pakalpojumu izmantošanas paradumi pasta centrā Aizkraukle Bērzu ielā 1 liecina, ka darbdienu vakaros nodaļu apmeklē ievērojami vairāk klientu nekā sestdienās, kad klientu plūsma un ieņēmumu apjoms samazinās par aptuveni 75% salīdzinājumā ar darbdienām. Tāpēc pasta centram Aizkraukle no 1.marta līdz 30.aprīlim testa režīmā tiek mainīts darbalaiks, lai izanalizētu pakalpojumu pieprasījumu un pieejamību, kas ļautu pieņemt lēmumu, vai šādu darbalaiku pēc testa perioda beigām noteikt pastāvīgi.
 
Testa periodā pasta centrs Aizkraukle strādās pirmdienās un ceturtdienās no plkst.8 līdz 19, otrdienās, trešdienās un piektdienās no plkst.8 līdz 18.
 
Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi īsteno klientu ērtību un vides uzlabošanas projektus dažādās pasta nodaļās visā Latvijā. 
 
 
 
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 3500 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
 
 
Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts