No 2020.gada 28.februāra paplašinās Liepājas16.pasta nodaļu – dubultos darbinieku skaitu un pārņems 7.pasta nodaļas klientus

25.02.2020

No 2020.gada 28.februāra paplašinās Liepājas16.pasta nodaļu – dubultos darbinieku skaitu un pārņems 7.pasta nodaļas klientus

Sakarā ar nepieņemamiem nosacījumiem Liepājas 7.pasta nodaļas turpmākās atrašanās nodrošināšanai Ganību ielā 175/177 Liepājas 7.pasta nodaļas pēdējā darbdiena minētajā adresē būs 2020.gada 27.februāris. No 28.februāra līdzšinējos Liepājas 7.pasta nodaļas klientus sāks apkalpot netālu esošā Liepājas 16.pasta nodaļa Klaipēdas ielā 74, kur jau no šā datuma būs dubultots klientus apkalpojošo darbinieku un kases sistēmu skaits, bet no 2.marta – arī pagarināts darbalaiks. Nodaļu apvienošanas veiksmīgai nodrošināšanai 27.februārī Liepājas 16.pasta nodaļa strādās līdz plkst.11, savukārt Liepājas 7.pasta nodaļa strādās līdz plkst.13. 28.februārī jau no plkst.8 līdzšinējie Liepājas 7.pasta nodaļas klienti būs laipni gaidīti 16.pasta nodaļā. 

Ņemot vērā steidzamo nepieciešamību atbrīvot Liepājas 7.pasta nodaļas telpas tirdzniecības centrā Ezerkrasts Ganību ielā 175/177, pieņemts lēmums jau no 28.februāra paplašināt turpat netālu strādājošo Liepājas 16.pasta nodaļu Klaipēdas ielā 74 – klientus apkalpojošo darbinieku skaits tiks dubultots, ierīkojot arī divas papildu darbavietas un kases sistēmas. 27.februārī Liepājas 7.pasta nodaļa strādās līdz plkst.13, bet Liepājas 16.pasta nodaļa – līdz plkst.11, nodrošinot visu funkciju nodošanu 16.pasta nodaļai. Attiecīgi Liepājas 7.pasta nodaļas darbinieki paliks strādāt Latvijas Pastā.

Lai nodrošinātu visu klientu maksimāli ērtu apkalpošanu, no 2020.gada 2.marta Liepājas 16.pasta nodaļas darbalaiku plānots pagarināt par divām stundām katru darbdienu, tādējādi nodrošinot sūtījumu ērtu saņemšanu strādājošajiem klientiem. Liepājas 16.pasta nodaļa strādās pirmdienās–piektdienās no plkst.8 līdz 20 un sestdienās no plkst.9 līdz 13. Klientu apkalpošana Liepājas 16.pasta nodaļā pastāvīgi tiks nodrošināta četrās ar kases sistēmām aprīkotās darbavietās.

Sūtījumus Liepājas 7.pasta nodaļas teritorijas klienti turpmāk varēs saņemt Liepājas 16.pasta nodaļā. E-komercijas sūtījumu saņemšanai iespējams sev izdevīgā laikā izmantot arī līdzšinējai Liepājas 7.pasta nodaļai netālu esošo Circle K degvielas uzpildes staciju Ganību ielā 171. Papildu informācija par sūtījuma saņemšanas iespējām Circle K degvielas uzpildes stacijās pieejama šeit

Citus pasta pakalpojumus iespējams saņemt arī pārējās Liepājas pasta nodaļās: Liepājas 3.pasta nodaļā Jaunajā ostmalā 3/5, Liepājas 5.pasta nodaļā Siļķu ielā 24, Liepājas 12.pasta nodaļā Kūrmājas prospektā 8/10 un Liepājas 14.pasta nodaļā Imantas ielā 3, jo tikai sūtījumu saņemšana ir piesaistīta noteiktai teritorijai.

Liepājas 16.pasta nodaļa ir aprīkota ar klientu plūsmas vadības sistēmu In-Out, kas regulē klientu kustību uz vietas nodaļā un nodrošina iespēju pakalpojumiem pieteikties attālināti ar mobilās lietotnes starpniecību. Kad klients attālināti pieteicies pasta pakalpojumam un izņēmis savu kārtas numuru, iespējams redzēt ne tikai konkrēto numuru, bet arī pirms klienta šo pakalpojumu gaidošo numuru skaitu, rindas virzību un prognozi par aptuveno gaidīšanas laiku. Ja nepieciešams, kārtas numuru iespējams atlikt uz piecām minūtēm vai atcelt. Mobilā lietotne klientu informē brīdī, kad rindā pirms viņa atlikuši tikai trīs numuri un kad pienācis klienta kārtas numurs, attiecīgi norādot arī kasi, kurā tiks sniegts pakalpojums.

Attālinātās pieteikšanās pakalpojums pieejams iOS un Android ierīcēs – lai to izmantotu, nepieciešams lejuplādēt Latvijas Pasta mobilo lietotni, izvēloties konkrētu pasta nodaļu, kas atzīmēta ar biļetes simbolu sadaļā Pieteikties rindā. Latvijas Pasta mobilo lietotni iespējams nolādēt te:
iOS: https://itunes.apple.com/us/app/pasts/id671598972?mt=8 
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=lv.pasts.app 

Nepieciešamos pasta pakalpojumus Liepājas iedzīvotāji var saņemt arī tieši savā dzīvesvietā pie pastnieka, ja ir grūtības nokļūt uz pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, pastmarku un aplokšņu iegādi, pastkaršu un vēstuļu nosūtīšanu, preses izdevumu abonēšanu, sūtījumu piegādes pieteikšanu mājās u.c.

Pasta pakalpojumu sniegšanas vietu skaitu un izvietojumu Liepājas pilsētā nosaka Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums Par universālā pasta pakalpojuma saistībām, kas paredz, ka Latvijas Pastam Liepājas pilsētā jānodrošina četras nepārvietojamas pasta pakalpojumu sniegšanas vietas. Latvijas Pasts šos nosacījumus līdz šim pārpildīja ar pakalpojumu sniegšanu sešās pasta nodaļās, bet pēc nodaļu apvienošanas pasta pakalpojumu nodrošināšana Liepājā pilnībā atbildīs noteiktajām saistībām.

Precīza informācija par pasta pakalpojumu saņemšanu Liepājas 7.pasta nodaļas apkalpošanas teritorijā no 2020.gada 28.februāra būs ievietota katra šajā teritorijā dzīvojošā klienta pastkastītē, sākot ar 2020.gada 26.februāri.


Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 3400 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv, vineta.danielsone@pasts.lv 
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts