Tagad arī Latvijas Pasta mobilajā lietotnē var redzēt paziņojumus par reģistrētu sūtījumu saņemšanu

Tagad arī Latvijas Pasta mobilajā lietotnē var redzēt paziņojumus par reģistrētu sūtījumu saņemšanu

Uzlabojot klientu ērtības un veicinot pasta sūtījumu ātrāku saņemšanu, Latvijas Pasts papildinājis elektronisko aicinājumu saņemšanas iespējas – tagad arī Latvijas Pasta mobilajā lietotnē var redzēt paziņojumus par pasta nodaļās pienākušiem reģistrētiem – izsekojamiem, ierakstītiem un apdrošinātiem – sūtījumiem. Lai saņemtu aicinājumu Latvijas Pasta mobilajā lietotnē, tālruņa iestatījumos konkrētajai lietotnei jāatļauj paziņojumu rādīšanas iespēja, bet uz reģistrētā sūtījuma jābūt norādītam korektam adresāta mobilā tālruņa numuram. 

Latvijas Pasts saviem klientiem sācis piedāvāt iespēju saņemt e-aicinājumu par pienākušu reģistrētu – izsekojamu, ierakstītu vai apdrošinātu – pasta sūtījumu ne tikai īsziņas formātā, bet arī mobilajā lietotnē. Šo pakalpojumu var izmantot fiziskas un juridiskas personas par tiem pasta nodaļā saņemtajiem reģistrētajiem sūtījumiem, uz kuriem norādīts pareizs adresāta mobilā tālruņa numurs. 

Minētais risinājums ir ērti izmantojams tiem klientiem, kas Latvijas Pasta mobilo lietotni lieto ikdienā, jo brīdī, kad sūtījums tiek pieņemts un reģistrēts konkrētajā pasta nodaļā, adresāts saņem informatīvu paziņojumu par sūtījuma izsniegšanas iespējām attiecīgajā nodaļā. 

Lai Latvijas Pasta mobilajā lietotnē saņemtu paziņojumus par reģistrētiem sūtījumiem, tālruņa iestatījumos konkrētajai lietotnei nepieciešams atļaut rādīt paziņojumus, bet uz sūtījuma jābūt norādītam tam adresāta tālruņa numuram, kurā instalēta arī Latvijas Pasta mobilā lietotne.

Sākotnēji, līdz sistēmas pilnai ieviešanai, adresāts, kas būs piekritis paziņojumiem mobilajā lietotnē, saņems tos gan tālruņa mobilo īsziņu formātā, gan arī Latvijas Pasta mobilajā lietotnē, taču tuvāko mēnešu laikā plānots pāriet uz paziņojumiem tikai mobilajā lietotnē. Ja adresāts nebūs aktivizējis iespēju saņemt paziņojumus Latvijas Pasta mobilajā lietotnē, šī informācija tiks sūtīta mobilajā īsziņā.  

Latvijas Pasta mobilo lietotni iespējams lejupielādēt: 
iOS https://itunes.apple.com/us/app/pasts/id671598972?mt=8
Android https://play.google.com/store/apps/details?id=lv.pasts.app

Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi īsteno pāreju uz pakalpojumu sniegšanu digitālajā vidē, nodrošinot pieejamāku pasta pakalpojumu servisu un samazinot resursu patēriņu. Elektronisko aicinājumu pakalpojumu mobilo īsziņu veidā Latvijas Pasts ieviesa 2017.gada novembrī, un līdz šim izsūtīts jau vairāk nekā 11 miljoni šādu īsziņu.


Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 3400 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv, vineta.danielsone@pasts.lv 
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts