Kalupes pasta nodaļa no 2021.gada 11.janvāra sāks darbu jaunās telpās Lielajā ielā 43

14.12.2020

Kalupes pasta nodaļa no 2021.gada 11.janvāra sāks darbu jaunās telpās Lielajā ielā 43

Daugavpils novada Kalupes pasta nodaļa 2021.gada 11.janvārī sāks darbu jaunās telpās Sociālo pakalpojumu centrā Pīlādzis Lielajā ielā 43. Jaunās telpas atrodas netālu no līdzšinējās apkalpošanas vietas un ir komfortablākas gan apmeklētājiem, gan darbiniekiem. Nodaļas darbalaiks saglabāsies nemainīgs, bet sakarā ar pārcelšanās darbiem tas būs mainīts 8.janvārī. 

No 11.janvāra Kalupes pasta nodaļa strādās jaunās telpās Sociālo pakalpojumu centrā Pīlādzis Lielajā ielā 43, nodrošinot pasta pakalpojumu sniegšanu patīkamākā vidē ar atjauninātu preču sortimentu. Nodaļas jaunā atrašanās vieta ir tuvu līdzšinējām telpām, un, lai pasta pakalpojumi būtu pieejami arī klientiem ar kustību traucējumiem un jaunajiem vecākiem ar bērnu ratiņiem, pie nodaļas būs izvietota speciāla zvanu poga, kuru varēs atpazīt pēc īpašas piktogrammas.

Sakarā ar pārcelšanās darbiem 8.janvārī būs mainīts Kalupes pasta nodaļas darbalaiks līdzšinējā adresē: no plkst.9 līdz 10. Turpmāk Kalupes pasta nodaļa strādās, tāpat kā līdz šim: pirmdienās–piektdienās no plkst.9 līdz 14.30.

Kalupes iedzīvotāji par pasta nodaļas adreses izmaiņām tiks informēti ar paziņojumiem savās pastkastītēs, un šī informācija būs pieejama arī esošajās nodaļas telpās.

Latvijas Pasts aktīvi realizē klientu apkalpošanas uzlabošanas projektus pasta nodaļās, nodrošinot nodaļu telpu atjaunošanu atbilstoši klientu un darbinieku vajadzībām.


Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību. 


Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv, vineta.danielsone@pasts.lv 
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts