Drošības prasību dēļ pakalpojumiem divās pasta nodaļās patlaban nav iespējams pieteikties no mobilās lietotnes

01.04.2021

Drošības prasību dēļ pakalpojumiem divās pasta nodaļās patlaban nav iespējams pieteikties no mobilās lietotnes

Klātienes apkalpošanas ierobežojumu dēļ vairākās pasta nodaļās Latvijas Pasts bijis spiests samazināt kases sistēmu skaitu un attiecīgi – uz vietas telpās apkalpojamo klientu skaitu. Nodaļās, kurās drošības prasību dēļ iespējams izvietot tikai vienu kasi, patlaban pakalpojumiem nav iespējams pieteikties attālināti no Latvijas Pasta mobilās lietotnes, tāpēc šajās pasta nodaļās klientu plūsma tiek regulēta klātienē.

Minēto iemeslu dēļ attālinātās pieteikšanās iespēja pakalpojumiem pašlaik nav iespējama divās nodaļās Rīgā un Rīgas reģionā: Rīgas 14.pasta nodaļā un Majoru pasta nodaļā. Tajā pašā laikā vairāk nekā 80 pasta nodaļās pakalpojumiem joprojām iespējams pieteikties attālināti un ierasties nodaļā tieši uz sava pakalpojuma saņemšanu. Aktuālais pasta nodaļu saraksts, kur pakalpojumiem iespējams pieteikties no mobilās lietotnes, pieejams šeit.

Tiklīdz būs iespējams, attālinātas pieteikšanās iespēja no mobilās lietotnes konkrētajās pasta nodaļās tiks atjaunota. 

Aicinām klientus būt saprotošiem. Lai nebūtu jāapmeklē pasta nodaļa, reģistrētos sūtījumus iespējams pārvirzīt uz citu sev ērtu saņemšanas vietu: sīkāka informācija par šo pakalpojumu pieejama te