Palielinoties sūtījumu apjomam un lielgabarīta kravām, Latvijas Pasts paplašinās – sāk piedāvāt arī noliktavas pakalpojumus

19.04.2021

Palielinoties sūtījumu apjomam un lielgabarīta kravām, Latvijas Pasts paplašinās – sāk piedāvāt arī noliktavas pakalpojumus

Palielinoties e-komercijas sūtījumu apjomam un būtiski pieaugot arī lielgabarīta sūtījumu un kravu īpatsvaram, Latvijas Pasts sācis papildu telpu izmantošanu lidostas Rīgas teritorijā 1400 kvadrātmetru platībā, lai nodrošinātu šīs plūsmas kvalitatīvu un ātru apkalpošanu. Līdz ar paplašināšanos Latvijas Pasts paralēli piegādes pakalpojumiem sāks e-komercijas klientiem piedāvāt arī nepieciešamos noliktavas pakalpojumus. Jaunās papildu telpas atrodas Latvijas Pasta šķirošanas kompleksa tuvumā, nodrošinot maksimāli efektīvus loģistikas procesus.
 
Līdz ar e-komercijas arvien aktīvāku attīstību un šā segmenta sūtījumu strauju pieaugumu, kas saistīts arī ar Covid-19 pandēmijas apstākļiem, ievērojami palielinājies lielgabarīta sūtījumu skaits, kuru efektīvai apkalpošanai Latvijas Pastam vairs nepietika ar līdzšinējā sūtījumu apstrādes un šķirošanas kompleksa kapacitāti. Paralēli e-komercijas sūtījumu skaita pieaugumam pēdējos mēnešos vērojams arī dubults aktivitāšu kāpums Latvijas Pasta īstenoto kravu piegāžu segmentā, kur tāpat redzama lielgabarīta kravu īpatsvara palielināšanās.

Lai nodrošinātu ātru un efektīvu šo sūtījumu apstrādi, kā arī spētu palielināt šāda veida sūtījumu un kravu plūsmu apkalpošanu uzņēmumā, Latvijas Pasts sācis papildu noliktavu izmantošanu lidostas Rīga teritorijā 1400 kvadrātmetru platībā. Tādējādi Latvijas Pasts būtiski uzlabo savu konkurētspēju un sadarbības partneriem piedāvātās iespējas papildu sūtījumu un kravu regulārā apstrādē un tālākā piegādē klientiem Latvijā un Baltijas reģionā, kā arī noliktavu pakalpojumu sniegšanā. 

Jaunās telpas plānots papildus izmantot, nodrošinot arī noliktavas pakalpojumus, jo e-komercijas klienti ar aizvien pieaugošu tendenci izvēlas tādus sadarbības partnerus, kas sniedz gan apstrādes un piegādes, gan noliktavas pakalpojumus.  Tāpēc Latvijas Pasta plānos ir šā pakalpojuma aktīva attīstība un piedāvāšana dažādiem tirgus dalībniekiem.

Nedēļas laikā, kopš Latvijas Pasts sācis izmantot jauno noliktavu, vidēji dienā no tās izbrauc 10 kravas automašīnu ar dažāda veida sūtījumiem, bet jau patlaban ir zināms, ka to apjomi tuvākajā laikā palielināsies.

Lielgabarīta sūtījumu un kravu apjoms Latvijas Pastā 2021.gada martā attiecībā pret iepriekšējiem mēnešiem ir dubultojies. Lielgabarīta sūtījumu kravas pamatā veido interneta veikalu preces – dažāda veida sadzīves tehnika,  mēbeles, autodetaļas u.tml.

 


Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 


Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts