No 2021.gada 30.aprīļa astoņas noslogotākās pasta nodaļas strādās stundu ilgāk sūtījumu izsniegšanai

30.04.2021

No 2021.gada 30.aprīļa astoņas noslogotākās pasta nodaļas strādās stundu ilgāk sūtījumu izsniegšanai

Lai uzlabotu klientu apkalpošanu un veicinātu pasta sūtījumu operatīvāku apriti, no piektdienas, 30.aprīļa, astoņas pasta nodaļas Rīgā un Salaspilī – Rīgas 5., 21., 24., 39., 55., 82., 83. un Salaspils pasta nodaļa – darbdienās strādās par stundu ilgāk, šajā laikā nodrošinot sūtījumu izsniegšanu. Rīgas 5.pasta nodaļa papildus pagarinātajām darbalaikam darbu sāks arī pusstundu agrāk – jau no plkst.7.30. Latvijas Pasts aicina klientus būt saprotošiem un pagarināto darbalaiku izmantot tikai sūtījumu saņemšanai. 

Atsevišķās Latvijas Pasta nodaļās patlaban ir būtiski palielinājusies ienākošo sūtījumu plūsma, uzkrājoties ievērojamam sūtījumu apjomam, kas neļauj operatīvi apstrādāt nākamos sūtījumus un izsniegt tos tālāk klientiem. Lai uzlabotu klientu apkalpošanu un veicinātu sūtījumu ātrāku apriti, no 30.aprīļa astoņās noslogotākajās pasta nodaļās Rīgā un Salaspilī tiek pagarināts darbalaiks – papildu darbalaikā tiks nodrošināts tikai sūtījumu izsniegšanas pakalpojums.

Rīgas 21.pasta nodaļa Ulbrokas ielā 7, Rīgas 24.pasta nodaļa Brīvības gatvē 430a, Rīgas 39.pasta nodaļa Brīvības gatvē 211, Rīgas 55.pasta nodaļa Cementa ielā 12, Rīgas 82.pasta nodaļa Augusta Deglava ielā 120, Rīgas 83.pasta nodaļa Dzirciema ielā 1a un Salaspils pasta nodaļa Skolas ielā 5 turpmāk katru darbdienu pakalpojumus klientiem sniegs par vienu stundu ilgāk – no plkst.8 līdz 20. Savukārt Rīgas 5.pasta nodaļa Tilta ielā 11 k-3 darbu arī uzsāks pusstundu agrāk, un tās darbalaiks turpmāk būs no plkst.7.30 līdz 20. 

Latvijas Pasts aicina klientus būt saprotošiem un pagarināto darbalaiku minētajās nodaļās izmantot tikai sūtījumu saņemšanai, kā arī aicina klientus izmantot iespēju un izņemt sūtījumus šajā speciāli piedāvātajā laikā.

Jāatgādina, ka, turpinoties Covid-19 izplatībai, vīrusa negatīvā ietekme būtiski ietekmē gan ienākošo sūtījumu plūsmu, gan pakalpojumu sniegšanu pasta nodaļās. Starptautisko sūtījumu plūsma ir ļoti nevienmērīga, vienlaikus bieži ienākot lielam sūtījumu apjomam no ārvalstīm, kas pēc apstrādes Latvijas Pasta šķirošanas kompleksā tiek nogādāti pasta nodaļās un ir vienlaikus jāizsniedz lielam skaitam klientu. Tajā pašā laikā iespējas apkalpot klientus pasta nodaļās samazinās: vairākos desmitos pasta nodaļu drošības prasību dēļ samazināts uz vietas apkalpojamo cilvēku un attiecīgi – arī kases sistēmu skaits.

Šā jautājuma risināšanai un maksimāli ātrai sūtījumu izsniegšanas nodrošināšanai Latvijas Pasts klientiem piedāvā dažādus risinājumus – papildus darbalaika pagarinašanai jau 11 pasta nodaļās vai to tuvumā izvietoti arī jauni pakomāti tieši sūtījumu izsniegšanai.

Lai nebūtu jāuzkavējas pasta nodaļā, Latvijas Pasts aicina izmantot uzņēmuma mobilās lietotnes iespējas, kas ļauj pakalpojumiem pieteikties attālināti un nodaļā ierasties tieši uz sava pakalpojuma saņemšanu. Sīkāka informācija par attālināto pieteikšanos pakalpojumiem pieejama šeit.  

Kā alternatīvu reģistrētu sūtījumu saņemšanai pasta nodaļās Latvijas Pasts iesaka šo sūtījumu pārvirzīšanu uz  jebkuru no Latvijas Pasta pakomātiem visā valstī, izmantojot uzņēmuma mobilo lietotni. Latvijas Pasts nodrošina iespēju mobilajā lietotnē attālināti pārvirzīt jebkuru izsekojamu, ierakstītu vai apdrošinātu pasta sūtījumu uz kādu no uzņēmuma vairāk nekā 60 pakomātu visā Latvijā vai uz jebkuru citu sev ērtāku adresi.

Latvijas Pasts turpina meklēt risinājumus pasta nodaļu darbības un sūtījumu piegādes optimālai nodrošināšanai, ņemot vērā aktuālo situāciju.

 

 

Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv   
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts