Latvijas Pasts apbalvos konkursa Mans pastnieks uzvarētājus Kurzemes reģionā

02.07.2021

Latvijas Pasts apbalvos konkursa Mans pastnieks uzvarētājus Kurzemes reģionā

Konkursa Mans pastnieks 2020 uzvarētāju sveikšana vīrusa ietekmē arī šogad noris atšķirīgi, taču joprojām svinīgā un pacilātā gaisotnē. Pirmdien, 2021.gada 5.jūlijā, Latvijas Pasta valde apbalvos Latvijas Pasta labākos pasta darbiniekus Kurzemē, par kuriem klienti, vērtējot pasta pakalpojumu saņemšanu 2020.gadā, snieguši visvairāk pozitīvu atsauksmju. 

Tradicionālais konkurss Mans pastnieks ir vienīgais ārējais vērtējums Latvijas Pasta darbiniekiem, kuru nosaka uzņēmuma klienti, balsojot ar anketu starpniecību un izceļot darbinieku profesionālās spējas, kā arī pasakot paldies par teicamo darbu. Par labākajām pasta darbiniecēm Kurzemes reģionā klienti atzinuši divas Tukuma 1.pasta nodaļas darbinieces: pastnieci Elīnu Freimani un pasta operatori Diānu Irbi.

Latvijas Pasts jau desmito reizi aicināja iedzīvotājus novērtēt katra reģiona labāko pastnieku un pasta nodaļas operatoru – kopumā kādai no nominācijām konkursā tika izvirzīti 946 Latvijas Pasta pastnieki vai pasta operatori, par kuriem kopumā tika saņemtas 11 375 iedzīvotāju anketas.

Paldies mūsu uzņēmuma pastniekiem, pasta nodaļu operatoriem un visiem darbiniekiem, bez kuru ieguldījuma Latvijas Pasts nevarētu pastāvēt!

Aicinām mediju pārstāvjus par iespēju apmeklēt konkursa Mans pastnieks uzvarētāju sveikšanu klātienē sazināties, rakstot uz e-pasta adresi: pr@pasts.lv
 

 


Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv, vineta.danielsone@pasts.lv 
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts