05.07.2021
Līdz 2021.gada beigām Latvijas Pasts plāno atjaunināt 43 pasta nodaļu vizuālo tēlu un funkcionālo nodrošinājumu, veicot kosmētisko remontu atbilstoši vienotām stila vadlīnijām, uzlabojot apkalpošanas letes, pārskatot preču sortimentu un izvietojot preces mūsdienīgos tirdzniecības stendos. Pasta nodaļu pārmaiņu projekts ļaus klientiem saņemt pakalpojumus vai iegādāties preces mūsdienīgā un ērtā vidē, radot pozitīvu gaisotni gan apmeklētājiem, gan darbiniekiem.
Uzlabojot klientu un darbinieku ērtības, veidojot patīkamu gaisotni pasta nodaļās, modernizējot tirdzniecības iespējas un radot vienotu vizuālo tēlu, Latvijas Pasts līdz šā gada beigām plāno veikt izmaiņas 43 pasta nodaļu dizainā un funkcionālajā nodrošinājumā visā Latvijā. Nodaļās, kurās plānots īstenot pārmaiņas, tiks veikts kosmētiskais remonts, pārveidotas apkalpošanas letes, ieviests moderns tirdzniecības aprīkojums, pārskatīts un atjaunots tirgojamo preču sortiments, kā arī radīts vienots dizains atbilstoši uzņēmuma vizuālā standarta vadlīnijām.
Atbilstoši pārmaiņu plānam tiks pārveidotas 26 pasta nodaļas Rīgā un tās reģionā – Ādažos, Baldonē, Kauguros, Ķekavā, Piņķos, Ropažos un Salaspilī, piecas nodaļas – Kurzemē – Liepājas 3. un 12., Pāvilostas, Saldus un Tukuma pasta nodaļa – un pa četrām nodaļām pārējos reģionos. Latgalē tās būs Balvu 1., Līvānu, Krāslavas un Rēzeknes 4.pasta nodaļa, Vidzemē – Alūksnes 1., Limbažu 1., Salacgrīvas un Smiltenes pasta nodaļa, Zemgalē – Iecavas, Ikšķiles, Jelgavas 7. un Ogres 3.pasta nodaļa.
Atjaunojamo nodaļu paredzamo vizuālo risinājumu iespējams aplūkot te.
Pēdējos gados Latvijas Pasts aktīvi īsteno klientiem un darbiniekiem labvēlīgākas vides veidošanas projektus pasta nodaļās.
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts