Uzlabojot klientu ērtības, Inčukalna pasta nodaļai turpmāk darbdienās pagarināts darbalaiks

15.07.2021

Uzlabojot klientu ērtības, Inčukalna pasta nodaļai turpmāk darbdienās pagarināts darbalaiks

Izzinot pasta pakalpojumu pieprasījumu un uzlabojot klientu ērtības, no 2021.gada 2.augusta tiek mainīts Inčukalna pasta nodaļas darbalaiks, katru darbdienu pagarinot to par vienu stundu. 

Pamatojoties uz iedzīvotāju ieteikumiem un klientu pasta pakalpojumu izmantošanas paradumiem, no 2021.gada 2.augusta tiek mainīts Inčukalna pasta nodaļas Miera ielā 2 darbalaiks, katru darbdienu pagarinot to par vienu stundu.

Tādējādi no 2.augusta Inčukalna pasta nodaļa pakalpojumus klientiem sniegs pirmdienās, otrdienās, trešdienās un piektdienās no plkst.8 līdz 14 un ceturtdienās no plkst.7 līdz 18.

Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi īsteno klientu ērtību un vides uzlabošanas projektus dažādās pasta nodaļās visā Latvijā.

 

Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 


Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv  
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts