Majoru pasta nodaļa no 2021.gada 1.novembra klientus sāks apkalpot rekonstruētās telpās jaunā veidolā

25.10.2021

Majoru pasta nodaļa no 2021.gada 1.novembra klientus sāks apkalpot rekonstruētās telpās jaunā veidolā
Uzlabojot klientu un darbinieku ērtības, no 2021.gada 1.novembra Majoru pasta nodaļa sāk darbu rekonstruētās un labiekārtotās telpās esošajā adresē Strēlnieku prospektā 16, Jūrmalā, ēkas 1.stāvā. Pasta nodaļas darbalaiks paliek nemainīgs, tā strādās pirmdienās–piektdienās no plkst.8 līdz 19, bet sakarā ar pārcelšanās darbiem no pagaidu telpām, būs mainīts darbalaiks 29.oktobrī.
 
Nodrošinot Jūrmalas iedzīvotājiem augstāku servisu un apkalpošanas kvalitāti, Majoru pasta nodaļa no 1.novembra pēc telpu rekonstrukcijas klientus sāks apkalpot jaunā veidolā – pasta nodaļa būs ieguvusi gaišu, plašu un ērtu klientu apkalpošanas vidi, kas speciāli pielāgota komfortablai pasta pakalpojumu saņemšanai. Majoru pasta nodaļa atradīsies esošajā adresē Strēlnieku prospektā 16, 1.stāvā ar ieeju no ielas puses.  
 
Rekonstruētajās telpās var brīvi iekļūt jaunie vecāki ar bērnu ratiņiem un klienti ar kustību traucējumiem, tās ir plašākas, gaišākas, ar efektīvu sūtījumu izsniegšanas sistēmu, vairākām darbavietām un īpašu dizainu.
 
Remonta periodā Majoru pasta nodaļa strādā pagaidu telpās tajā pašā adresē – Strēlnieku prospektā 16, 2.stāvā. Lai nodrošinātu pilnvērtīgu nodaļas pārcelšanās procesu, 29.oktobrī nodaļas darbalaiks pagaidu telpās būs no plkst.8 līdz 12. Savukārt klientu apkalpošanu rekonstruētajās telpās Majoru pasta nodaļa uzsāks 1.novembrī plkst.8.
 
Nodaļas darbalaiks paliek nemainīgs: pirmdienās, otrdienās, trešdienās, ceturtdienās un piektdienās no plkst.8 līdz 19. 
 
Latvijas Pasts aktīvi realizē klientu apkalpošanas uzlabošanas projektus pasta nodaļās, nodrošinot nodaļu telpu atjaunošanu atbilstoši klientu un darbinieku vajadzībām. 
 
 
 
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
 
 
Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv   
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts