Latvijas Pasta nodaļas tirdzniecības centros Rīgā un Mārupē strādā ar mainītu darbalaiku – arī sestdienās un svētdienās

04.11.2021

 Latvijas Pasta nodaļas tirdzniecības centros Rīgā un Mārupē strādā ar mainītu darbalaiku – arī sestdienās un svētdienās

Sakarā ar Latvijā izsludināto ārkārtējo situāciju un ieviestajiem ierobežojumiem tirdzniecības centru darbībā, lai mazinātu Covid-19 vīrusa izplatīšanos, Latvijas Pasta nodaļas tirdzniecību centros Rīgā un Mārupē turpina strādāt, taču tām ir mainīts darbalaiks, pasta pakalpojumus nodrošinot arī sestdienās un svētdienās. Lai nebūtu jāuzkavējas pasta nodaļā, Latvijas Pasts aicina izmantot uzņēmuma mobilās lietotnes iespējas, kas ļauj pakalpojumiem pieteikties attālināti un nodaļā ierasties tieši uz sava pakalpojuma saņemšanu.

Līdz ar ieviestajiem ierobežojumiem tirdzniecības centru darbībā ir mainīts deviņu pasta nodaļu darbalaiks tirdzniecības centros Rīgā un Mārupē: Rīgas 3.pasta nodaļai t/c Mols, Krasta ielā 46, Rīgas 17.pasta nodaļai t/c Domina, Ieriķu ielā 3, Rīgas 20.pasta nodaļai t/c Dole, Maskavas ielā 357, Rīgas 22.pasta nodaļai t/p Alfa, Brīvības gatvē 372, Rīgas 25.pasta nodaļai t/c Spice, Lielirbes ielā 29, Rīgas 33.pasta nodaļai t/c Akropole, Maskavas ielā 257b, Rīgas 50.pasta nodaļai t/c Origo, Stacijas laukumā 2, Rīgas 57.pasta nodaļai t/c Mego, Prūšu ielā 2 un Mārupes pasta nodaļai t/c Mārupe, Daugavas ielā 31. 

Minētās pasta nodaļas turpina strādāt arī sestdienās un svētdienās. Precīzs pasta nodaļu darbalaiks apskatāms te. Plānots, ka šādā režīmā nodaļas darbosies līdz 2021.gada 15.novembrim vai līdz turpmākajiem lēmumiem.  

Latvijas Pasts atgādina, ka ārkārtējās situācijas laikā ir mainīts arī vairāku pasta nodaļu darbalaiki Rīgā, Kurzemē, Latgalē un Zemgalē. Ar visām aktuālajām Latvijas Pasta nodaļu darbalaika izmaiņām klienti var iepazīties Latvijas Pasta mājaslapas sadaļā Darbalaika izmaiņas.

Lai nebūtu jāuzkavējas pasta nodaļā, Latvijas Pasts aicina maksimāli izmantot uzņēmuma mobilās lietotnes iespējas, kas ļauj pakalpojumiem pieteikties attālināti un nodaļā ierasties tieši uz sava pakalpojuma saņemšanu. Attālināti pieteikties pakalpojumiem iespējams 86 lielākajās un noslogotākajās pasta nodaļās visā Latvijā; šo nodaļu saraksts pieejams te.  
 
Latvijas Pasts turpina vērtēt pasta nodaļu darbības un sūtījumu piegādes turpmāku optimālu nodrošināšanu, ņemot vērā ārkārtējo situāciju.


Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts|facebook.com/latvijas.pasts|instagram.com/latvijas_pasts