No 2022.gada 3.februāra Skaistkalnes pasta nodaļa atsāk strādāt un testē darbalaika iespējamās izmaiņas

28.01.2022

No 2022.gada 3.februāra Skaistkalnes pasta nodaļa  atsāk strādāt un testē darbalaika iespējamās izmaiņas

No 2022.gada 3.februāra darbu atjauno Bauskas novada Skaistkalnes pasta nodaļa, vienlaikus sākot testēt iespējamās darbalaika izmaiņas, lai izzinātu klientu vēlmes un pakalpojumu reālo pieprasījumu. Testa periodā no 4.februāra līdz 31.martam Skaistkalnes pasta nodaļa strādās pirmdienās, otrdienās, trešdienās un piektdienās no plkst.7 līdz 13 un ceturtdienās no plkst.7 līdz 16. Pamatojoties uz testa laikā iegūtajiem rezultātiem, tiks pieņemts lēmums, vai Skaistkalnes pasta nodaļas darbalaiks šādā veidā jāmaina pastāvīgi.

Latvijas Pasts no 2021.gada 29.oktobra tehnisku iemeslu dēļ uz laiku mainīja Skaistkalnes pasta nodaļas darbalaiku un sūtījumu saņemšanas sistēmu. No 3.februāra Skaistkalnes pasta nodaļa atsāk darbu ierastajā režīmā – šajā dienā pasta nodaļa strādās no plkst.10 līdz 16. Skaistkalnes iedzīvotājiem, saņemot aicinājumu par reģistrēta sūtījuma izņemšanu, vairs nebūs iepriekš jāpiesaka tā saņemšana Skaistkalnes pasta nodaļā – sūtījumus turpmāk varēs saņemt bez iepriekšējas pieteikšanas. 

Atsākot Skaistkalnes pasta nodaļas darbību ierastajā kārtībā, Latvijas Pasts no 4.februāra līdz 31.martam testa režīmā maina arī pasta nodaļas darbalaiku, lai izanalizētu pakalpojumu pieprasījumu un pieejamību, kas ļautu pieņemt lēmumu, kādu darbalaiku pēc testa perioda beigām noteikt pastāvīgi.

Testa periodā Skaistkalnes pasta nodaļa pakalpojumus klientiem sniegs pirmdienās, otrdienās, trešdienās un piektdienās no plkst.7 līdz 13 un ceturtdienās no plkst.7 līdz 16. Tādējādi tradicionālo darbalaiku strādājošajiem klientiem pakalpojumu ērta saņemšana tiek nodrošināta pirms darbdienas sākuma. 

Jebkuru jautājumu gadījumā par pasta pakalpojumu saņemšanu aicinām sazināties ar Latvijas Pasta Klientu centru: 67008001, 27008001, info@pasts.lv.

Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi īsteno klientu ērtību un vides uzlabošanas projektus dažādās pasta nodaļās visā Latvijā.
 


Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Sīkākai informācijai:
Vineta Kļaviņa | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.klavina@pasts.lv   
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts