Kolkā līdz 2022.gada 14.februārim pasta pakalpojumi – klienta dzīvesvietā pēc pieprasījuma

28.01.2022

Kolkā līdz 2022.gada 14.februārim pasta pakalpojumi – klienta dzīvesvietā pēc pieprasījuma
Pastiprinoties Covid-19 pandēmijas negatīvajai ietekmei uz Latvijas Pasta darbību, tiek pagarināts datums, līdz kuram Kolkas iedzīvotāji pasta pakalpojumus varēs saņemt pie pastnieka savā dzīvesvietā pēc pieprasījuma vai apmeklējot tuvāko pasta nodaļu Dundagā, Pils ielā 1, pirmdienās–piektdienās no plkst.8 līdz 13. Plānots, ka pasta pakalpojumu saņemšana šādā veidā Kolkas iedzīvotājiem tiks nodrošināta līdz 2022.gada 14.februārim. Latvijas Pasts atgādina, ka šajā periodā, saņemot aicinājumu par reģistrēta sūtījuma izņemšanu, iedzīvotājiem ir iespēja pieteikt sūtījuma saņemšanu savā dzīvesvietā, iepriekš zvanot pa tālruni 67008001 vai 27008001. 
 
Latvijas Pasts iepriekš informēja, ka no 2022.gada 24. līdz 31.janvārim Kolkas iedzīvotāji pasta pakalpojumus varēs saņemt pie pastnieka savā dzīvesvietā vai apmeklējot tuvāko – Dundagas – pasta nodaļu. Tā kā pastiprinājusies Covid-19 negatīvā ietekme, plānots, ka Kolkas iedzīvotājiem šādā veidā pasta pakalpojumi tiks nodrošināti līdz 14.februārim.  
 
Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta pakalpojumu sniegšanas vietā: vēstuļu korespondences un pasta paku sūtījumu piegādi, pieņemšanu un nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, preses izdevumu abonēšanu, naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā, komercpreču iegādi u.c.
 
Ar pastnieka starpniecību Kolkas iedzīvotājiem iespējams saņemt arī skaidras naudas izmaksu no PNS konta. Šo un pārējos pastnieka pakalpojumus dzīvesvietā iespējams saņemt, iepriekš sazinoties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni 27008001 vai 67008001. 
 
Saņemot aicinājumu par reģistrēta sūtījuma izņemšanu, iedzīvotājiem ir iespēja pieteikt sūtījuma bezmaksas saņemšanu savā dzīvesvietā, iepriekš zvanot pa tālruni 67008001, 27008001 un norādot datumu, kurā klients vēlas saņemt sūtījumu. 
 
Kolkas iedzīvotāji pasta pakalpojumus bez iepriekšēja pieteikuma varēs saņemt Dundagas pasta nodaļā Pils ielā 1 pirmdienās–piektdienās no plkst.8 līdz 13.
 
Kolkas iedzīvotāji par izmaiņām pasta pakalpojumu saņemšanā būs informēti ar paziņojumiem savās pastkastītēs no 31.janvāra, un šī informācija būs pieejama arī pie Kolkas pasta nodaļas.  
 
Latvijas Pasts atvainojas Kolkas iedzīvotājiem par sagādātajām neērtībām. 
 
 
 
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
 
 
Sīkākai informācijai:
Vineta Kļaviņa | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.klavina@pasts.lv   
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts