Latvijas Pasta padome izsludinājusi konkursu uz valdes priekšsēdētāja un valdes locekļu amatiem; iecerēta vērienīga uzņēmuma attīstība un pārmaiņas

Latvijas Pasta padome izsludinājusi konkursu uz valdes priekšsēdētāja un valdes locekļu amatiem; iecerēta vērienīga uzņēmuma attīstība un pārmaiņas

Latvijas Pasta padome izsludinājusi konkursu uz valdes priekšsēdētāja un četru valdes locekļu amatiem līdz ar apstiprinātā darbības termiņa beigām iepriekšējās valdes sastāvam. Uzņēmuma padome izstrādājusi vērienīgu redzējumu par Latvijas Pasta attīstības un pārmaiņu programmu, un tās uzdevums jaunai valdei būs sasniegt līdera statusu reģionālajā pasta un loģistikas pakalpojumu tirgū, modernizējot un digitalizējot uzņēmuma procesus un pakalpojumus, kā arī ieviešot jaunus un inovatīvus pasta pakalpojumus, tādējādi uzņēmumam mainoties līdzi sūtījumu un piegādes saņemšanas paradumiem sabiedrībā.

Latvijas Pasta jaunā padome uzsākusi darbu vien pirms pieciem mēnešiem, un viens no pirmajiem paveiktajiem darbiem ir izstrādāta vīzija uzņēmuma attīstībai un vērienīgām pārmaiņām. Ambīcija ir kļūt par reģiona līderi pasta un loģistikas pakalpojumu jomā, kā arī sakārtot un modernizēt uzņēmuma pārvaldību, pakalpojumu klāstu un procesus tā, lai uzņēmums nostiprinātu līdera pozīcijas mājas tirgū, attīstītu pakalpojumu eksportspēju un kļūt par piemēru labi pārvaldītam valsts uzņēmumam, kas vidējā termiņā varētu arī atbilst biržā kotētu uzņēmumu kritērijiem, radot atbilstošus priekšnosacījumus alternatīvu finansējuma avotu piesaistei turpmākai attīstībai” norāda Latvijas Pasta padomes priekšsēdētājs Raimonds Dūda.

“Uzņēmuma attīstības stratēģijas īstenošana būs jaunās valdes uzdevums, un lai to varētu īstenot, Latvijas Pasta padome ir izstrādājusi jaunu redzējumu par uzņēmuma pārvaldes struktūru, par piemēru ņemot vadošo reģionālo spēlētāju pārvaldības modeļus. Jaunajā valdes sastāvā visiem pieciem valdes locekļiem noteikti stratēģiskie darbības virzieni un skaidri definētas operacionālās atbildības jomas. Mūsu, padomes, uzdevums tagad ir atlasīt labākos kandidātus šiem amatiem,” tā R. Dūda.

Atlases konkursā tiek meklēts valdes priekšsēdētājs, vienlaikus galvenais izpilddirektors (CEO), kura pārraudzībā būs uzņēmuma un komandas vadība, kā arī iesaistīto pušu vadība; valdes loceklis ar atbildību finanšu vadības jomā jeb galvenais finanšu pārvaldes direktors (CFO), kura pārraudzībā būs uzņēmuma finanšu vadība; valdes loceklis ar atbildību biznesa attīstības jomā jeb biznesa attīstības pārvaldes direktors (CC), kura atbildība būs kapitālsabiedrības ieņēmumi, produktu un pakalpojumu pārdošanas rādītāji; valdes loceklis ar atbildību operacionālas darbības vadības jomā jeb biznesa operacionālās vadības direktors (COO), kura uzdevums būs pārraudzīt kapitālsabiedrības un tā meitas uzņēmumu darbības efektivitāti un pakalpojumu kvalitāti, kā arī valdes loceklis ar atbildību tehnoloģiju un digitālās transformācijas jomā jeb tehnoloģiju un digitālās transformācijas pārvaldes direktors (CTO), kura pienākums būs vadīt un pārraudzīt uzņēmuma tehnoloģiskos procesus, kā arī nodrošināt uzņēmuma digitālo transformāciju. 

Pretendenti pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2022. gada 28. martam (ieskaitot) līdz ar pieteikuma vēstuli, valdes locekļa amata kandidāta apliecinājumu, dzīves gājuma un darba pieredzes aprakstu, kā arī augstākās izglītības apliecību un citus dokumentus. Pretendentiem, kuri tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai tiks lūgts sagatavot stratēģisko redzējumu par Latvijas Pasta galvenajiem nākotnes izaicinājumiem, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai atbilstoši jomai, uz kuru tiek pretendēts.

Vairāk par pretendentiem nepieciešamo kvalifikāciju un atlases procesu var uzzināt šeit.

 
Vairāk informācijas:

Latvijas Pasta padomes
Komunikācijas konsultante
Santa Kola
M: 29121316
E: santa.kola@ka.lv