Covid-19 negatīvās ietekmes dēļ Kolkas pasta nodaļai līdz 2022.gada 4.aprīlim mainīts darbalaiks

23.03.2022

Covid-19 negatīvās ietekmes dēļ Kolkas pasta nodaļai līdz 2022.gada 4.aprīlim mainīts darbalaiks
Pastiprinoties Covid-19 pandēmijas negatīvajai ietekmei uz Latvijas Pasta darbību, līdz 2022.gada 4.aprīlim tiek mainīts Kolkas pasta nodaļas darbalaiks – pasta pakalpojumus šajā periodā pie pasta nodaļas nodrošinās mobilais pastnieks katru darbdienu no plkst.11 līdz 12 vai arī iedzīvotāji varēs izvēlēties tos saņemt pie pastnieka savā dzīvesvietā. Saņemot aicinājumu par sūtījuma izņemšanu, iedzīvotājiem ir iespēja pieteikt tā saņemšanu savā dzīvesvietā vai pie Kolkas pasta nodaļas mobilā pastnieka, iepriekš zvanot pa tālruni 67008001 vai 27008001.
 
Covid-19 pandēmijas negatīvās ietekmes dēļ līdz 2022.gada 4.aprīlim tiek mainīts Kolkas pasta nodaļas darbalaiks. Kolkas iedzīvotājiem pasta pakalpojumus šajā periodā pie pasta nodaļas nodrošinās mobilais pastnieks katru darbdienu no plkst.11 līdz 12 vai arī klienti varēs izvēlēties tos saņemt pie pastnieka savā dzīvesvietā.
 
Tāpat kā līdz šim, Kolkas iedzīvotājiem būs pieejami visi pasta pakalpojumi un arī citi pakalpojumi, kurus nodrošina Latvijas Pasts: vienkāršu un ierakstītu iekšzemes un pārrobežu vēstuļu korespondences saņemšana un nosūtīšana, iekšzemes un pārrobežu pasta paku saņemšana un nosūtīšana, pastmarku un aplokšņu iegāde, preses izdevumu abonēšana, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā, naudas pārvedumu izmaksa, komunālo maksājumu un citu rēķinu apmaksa un komercpreču iegāde.
 
Jebkuram reģionu iedzīvotājam jau patlaban ir plašas iespējas saņemt nepieciešamos pasta pakalpojumus arī pie pastnieka tieši savā dzīvesvietā. Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta pakalpojumu sniegšanas vietā: vēstuļu korespondences un pasta paku sūtījumu piegādi, pieņemšanu un nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, preses izdevumu abonēšanu, naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, iemaksas PNS kontā, komercpreču iegādi u.c.
 
Ar pastnieka starpniecību Kolkas iedzīvotājiem iespējams saņemt arī skaidras naudas izmaksu no PNS konta. Šo un pārējos pastnieka pakalpojumus dzīvesvietā iespējams saņemt, iepriekš sazinoties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni: 27008001 vai 67008001. 
 
Saņemot aicinājumu par reģistrēta sūtījuma izņemšanu, iedzīvotājiem ir iespēja pieteikt sūtījuma bezmaksas saņemšanu savā dzīvesvietā vai pie Kolkas pasta nodaļas mobilā pastnieka, iepriekš zvanot pa tālruni 67008001, 27008001 un norādot datumu, kurā klients vēlas saņemt sūtījumu. 
 
Informācija par izmaiņām Kolkas pasta nodaļas darbībā izvietota klientiem redzamā vietā uz pasta nodaļas ārdurvīm.  
 
 
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
 
 
 
Sīkākai informācijai:
Vineta Kļaviņa | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.klavina@pasts.lv   
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts