28.09.2010

Viens no Latvijas Pasta ilgtermiņa stratēģiskajiem mērķiem ir pasta pakalpojumu kvalitātes paaugstināšana. Latvijas Pasts pakalpojumu kvalitātes novērtēšanā vēlas iesaistīt arī tiešos pakalpojumu lietotājus. No šodienas ikvienam klientam ir iespēja sūtīt Latvijas Pastam savus novērojumus par uzņēmuma darbību.

Latvijas Pastavaldes priekšsēdētājs Aivars Veiss: "Lai sakārtotu un paaugstinātu gan pakalpojumu kvalitāti, gan klientu apkalpošanas līmeni, uzņēmuma pārvaldības līmenī jau esam paveikuši zināmu darbu. Šobrīd gribam spert drosmīgu soli uz priekšu un šajā procesā aktīvāk iesaistīt arī mūsu klientus. Tāpēc aicinām iedzīvotājus aktīvi iesaistīties pasta darba novērtēšanā un informēt mūs par pozitīviem un ne tik pozitīviem novērojumiem Latvijas Pasta darbībā. Ne vienmēr vadītājam izdodas pamanīt izdarīgu darbinieku, kurš pelnījis uzslavu, un tāpat ne vienmēr spējam novērst kāda darbinieka kļūdas vai neizdarību. Ceram, ka klienti būs mūsu atbalsts kvalitātes veicināšanā Latvijas Pastā, informējot mūs un sniedzot savu vērtējumu par uzņēmuma darbu, jo tieši klientiem ir domāti mūsu pakalpojumi."

Latvijas Pastsaicina klientus savus vērojumus par pasta darbību, pakalpojumu kvalitāti, kā arī pateicības pasta darbiniekiem iesūtīt Latvijas Pasta mājaslapas www.pasts.lv sadaļā Par uzņēmumu/Ziņojiet mums!, sūtot uz e-pasta adresi: info@pasts.lv vai zvanot pa informatīvo tālruni 67008001. Klientu iesūtītie materiāli (stāsti, foto, video) tiks rūpīgi izvērtēti un sistematizēti, lai veidotu statistiku par pateicībām, sūdzībām, problēmsituācijām u.c. ar pasta pakalpojumu kvalitāti saistītiem jautājumiem. Iesūtītie novērojumi kalpos arī kā materiāls tālākajiem risinājumiem pasta darbības kvalitātes paaugstināšanā, novēršot trūkumus, kas minēti saņemtajā informācijā.

Līdz šim Latvijas Pasts kvalitātes novērtēšanas un paaugstināšanas jomā veicis pasta apstrādes procesu (vēstuļu korespondences apstrādes, savākšanas, pārvadāšanas, šķirošanas, piegādes, starptautiskās vēstuļu korespondences apmaiņas) auditu (PostEurop starptautiskais audits); klientu apmierinātības pētījumu (SIA Data Serviss pētījums); pasta operatoru, pasta nodaļu un piegādes punktu vadītāju kvalifikācijas atbilstības novērtēšanu un apmācību. Drīzumā plānots uzsākt arī pastnieku novērtēšanu.

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pastsnodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta nodaļas. Latvijas Pasta pamatfunkcijas ir pasta un filatēlijas, pārvadājumu un eksprespasta, finanšu, preses abonēšanas un mazumtirdzniecības pakalpojumu sniegšana. Latvijas Pastam pieder trīs meitas uzņēmumi - SIA Mailmaster, AS IT Latvija un AS Latvijas Pasta nodaļu tīkls. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kas nodarbina ap 5000 darbinieku.

Papildu informācija:

Agija Tērauda

VAS Latvijas Pasts

sabiedrisko attiecību speciāliste

Tālr.: + 371 67608504

e-pasts:agija.terauda@pasts.lv

www.pasts.lv