Uzlabojot klientu ērtības, četras Latgales pasta nodaļas no 2022.gada 13.aprīļa sāks darbu pusstundu agrāk

06.04.2022

Uzlabojot klientu ērtības, četras Latgales pasta nodaļas no 2022.gada 13.aprīļa sāks darbu pusstundu agrāk

Uzlabojot klientu ērtības un paplašinot pasta pakalpojumu pieejamību, no 2022.gada 13.aprīļa tiek mainīts četru Latgales pasta nodaļu darbalaiks – Aglonas, Galēnu un Špoģu, kā arī Daugavpils 10.pasta pasta nodaļa turpmāk darbu sāks pusstundu agrāk. Tādējādi klientiem sūtījumu un citu pasta pakalpojumu ērta saņemšana būs iespējama jau darbdienas sākumā.  

Izvērtējot klientu pasta pakalpojumu izmantošanas paradumus, pieņemts lēmums no 13.aprīļa mainīt četru Latgales pasta nodaļu darbalaiku, Aglonas, Galēnu un Špoģu, kā arī Daugavpils 10.pasta nodaļas teritorijas iedzīvotājiem nodrošinot pasta pakalpojumu saņemšanu pusstundu agrāk nekā līdz šim.  

Sākot ar 13.aprīli, pirmdienās–piektdienās Aglonas pasta nodaļa apmeklētājiem būs atvērta no plkst.7.30 līdz 11.30 un no plkst.12 līdz 14.30, Galēnu pasta nodaļa – no plkst.8.30 līdz 12, Špoģu pasta nodaļa – no plkst.8 līdz 12.40, savukārt Daugavpils 10.pasta nodaļa Jātnieku ielā 78b – no plkst.8.30 līdz 17.30.  Tādējādi klienti nepieciešamos pasta pakalpojumu varēs saņemt jau agri no rīta vai pat pirms tradicionālā darbalaika sākuma. 

Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi īsteno klientu ērtību un vides uzlabošanas projektus dažādās pasta nodaļās visā Latvijā. 


Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 


Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts