Stabilizējoties Covid-19 situācijai, Latvijas Pasts atjauno visa veida sūtījumu izsniegšanu Rīgas 57.pasta nodaļā

07.04.2022

Stabilizējoties Covid-19 situācijai, Latvijas Pasts atjauno visa veida sūtījumu izsniegšanu Rīgas 57.pasta nodaļā

Līdz ar Covid-19 situācijas stabilizēšanos un ierobežojumu atcelšanu klientu apkalpošanai klātienē Latvijas Pasts no 2022.gada 29.aprīļa atjauno visa veida sūtījumu izsniegšanu Rīgas 57.pasta nodaļā, vienlaikus slēdzot sūtījumu izsniegšanai speciāli veidoto punktu, kas šīs nodaļas klientiem tika atvērts 2021.gada 1.jūnijā, Covid-19 pandēmijas aktīvā fāzē. No šā gada 29.aprīļa visi šīs teritorijas klientu sūtījumi tiks atkal izsniegti Rīgas 57.pasta nodaļā, Prūšu ielā 2, un pie tās izvietotajā pakomātā. Latvijas Pasts aicina klientus rūpīgi sekot līdzi informācijai aicinājumos par sūtījumu saņemšanas vietu. 

Klientu ātrākai apkalpošanai un pasta nodaļas atslogošanai laikā, kad apmeklētāju apkalpošana klātienē Covid-19 izplatības mazināšanai noteikto ierobežojumu dēļ bija apgrūtināta, Latvijas Pasts pagājušā gada 1.jūnijā papildus izveidoja jaunu sūtījumu saņemšanas vietu – speciālu sūtījumu izsniegšanas punktu Rīgas 57.pasta nodaļas klientiem Maskavas ielā 250 k 2 netālu no nodaļas telpām Prūšu ielā 2. 

Līdz ar Covid-19 situācijas un sūtījumu plūsmas stabilizēšanos, kā arī ierobežojumu atcelšanu klientu apkalpošanai klātienē sūtījumu izsniegšanas punkta darbība no 2022.gada 29.aprīļa tiks pārtraukta, un klienti visa veida sūtījumus atkal varēs saņemt Rīgas 57.pasta nodaļā un pie tās izvietotajā pakomātā. Tādējādi pasta nodaļas klientiem joprojām tiks nodrošinātas daudzveidīgas sūtījumu saņemšanas iespējas.

Aicinām Rīgas 57.pasta nodaļas klientus pievērst uzmanību aicinājuma tekstam par sūtījuma saņemšanas vietu, lai saprastu, vai sūtījums turpmāk būs saņemams pasta nodaļā vai pakomātā.

 


Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.


Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts