Latvijas Pasts atjauno vizuālo tēlu, uzlabo funkcionalitāti un klientu ērtības 44 pasta nodaļās

11.04.2022

Latvijas Pasts atjauno vizuālo tēlu, uzlabo funkcionalitāti un klientu ērtības 44 pasta nodaļās

Latvijas Pasts pabeidzis 44 pasta nodaļu vizuālā tēla atjaunošanas un funkcionalitātes uzlabošanas darbus, veicot kosmētisko remontu atbilstoši vienotām stila vadlīnijām, pārveidojot apkalpošanas letes, pārskatot preču sortimentu un izvietojot jaunus mūsdienīgus tirdzniecības stendus. Pārmaiņu projekts vairāk nekā 40 pasta nodaļās ļauj klientiem saņemt pakalpojumus un iegādāties preces mūsdienīgā un ērtā vidē, radot pozitīvu gaisotni gan apmeklētājiem, gan darbiniekiem.

Uzlabojot klientu un darbinieku ērtības, veidojot patīkamu gaisotni pasta nodaļās, modernizējot tirdzniecības iespējas un radot vienotu vizuālo tēlu, Latvijas Pasts ir realizējis pārmaiņu projektu 44 pasta nodaļu dizainā un funkcionālajā nodrošinājumā visā Latvijā. Nodaļās veikts kosmētiskais remonts, pārveidotas apkalpošanas letes, ieviests moderns tirdzniecības aprīkojums, pārskatīts un atjaunots tirgojamo preču sortiments, kā arī radīts vienots dizains atbilstoši uzņēmuma vizuālā standarta vadlīnijām. 

Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns: “Latvijas Pastam vēsturiski izveidojies vairāku simtu pasta nodaļu tīkls – esam sazarotākais uzņēmums visā valstī. Tāpēc jo būtiskāk virzīties uz 21.gadsimtam atbilstošas vides veidošanu klientu apkalpojošajā sfērā. Mūsu plānos ir kļūt arvien atvērtākiem un klientiem draudzīgākiem, un pirmās četrdesmit četras nodaļas ir tikai sākums tam, kādi gribam izskatīties gan klientu, gan darbinieku acīs, strādājot un piedāvājot pakalpojumus.” 

Atbilstoši pārmaiņu plānam pārveidotas 18 pasta nodaļas Rīgā – 1., 4., 5., 9., 11., 14., 15., 16., 20., 21., 35., 39., 55., 57., 58., 69., 82. un 83.pasta nodaļa –, kā arī astoņas nodaļas galvaspilsētas apkaimē: Ādažos, Baldonē, Kauguros, Ķekavā, Piņķos, Ropažos, Salaspilī un Siguldā. Piecas nodaļas piedzīvojušas pārmaiņas Kurzemē – Liepājas 3. un 16., Pāvilostas, Saldus un Ventspils 1.pasta nodaļa, četras Latgalē – Balvu, Līvānu, Krāslavas un Rēzeknes 4.pasta nodaļa, četras Vidzemē – Alūksnes, Limbažu, Salacgrīvas un Smiltenes pasta nodaļa, četras Zemgalē – Iecavas, Ikšķiles, Jelgavas 7. un Ogres 3.pasta nodaļa.

Atjaunoto nodaļu vizuālais risinājumu aplūkojams te.

Pēdējos gados Latvijas Pasts aktīvi īsteno klientiem un darbiniekiem labvēlīgākas vides veidošanas projektus pasta nodaļās.

 


Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 


Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts