Tehnisku iemeslu dēļ no 2022.gada 25.aprīļa līdz 27.maijam mainīts Kaķenieku pasta nodaļas darbalaiks

21.04.2022

Tehnisku iemeslu dēļ no 2022.gada 25.aprīļa līdz 27.maijam mainīts Kaķenieku pasta nodaļas darbalaiks
Tehnisku iemeslu dēļ no 2022.gada 25.aprīļa līdz 27.maijam tiek mainīts Dobeles novada Kaķenieku pasta nodaļas darbalaiks – šajā periodā visi pasta pakalpojumi tiks nodrošināti katru darbdienu no plkst.11 līdz 12 vai arī iedzīvotāji varēs izvēlēties tos saņemt pie pastnieka savā dzīvesvietā. Saņemot aicinājumu par reģistrēta sūtījuma izņemšanu, iedzīvotājiem ir iespēja pieteikt sūtījuma saņemšanu Kaķenieku pasta nodaļā, iepriekš zvanot pa tālruni 67008001 vai 27008001. Bez iepriekšēja pieteikuma Kaķenieku iedzīvotāji šajā periodā sūtījumus varēs saņemt Dobeles 1.pasta nodaļā.
 
Tehnisku iemeslu dēļ uz pagaidu periodu no 2022.gada 25.aprīļa līdz 27.maijam būs mainīts Kaķenieku pasta nodaļas darbalaiks – šajā laika periodā Kaķenieku iedzīvotāji pasta pakalpojumus varēs saņemt no plkst.11 līdz 12 Kaķenieku pasta nodaļā ar ieeju no pagalma puses vai arī varēs izvēlēties tos saņemt pie pastnieka savā dzīvesvietā.
 
Tāpat kā līdz šim, Kaķenieku iedzīvotājiem būs pieejami visi pasta pakalpojumi un arī citi pakalpojumi, kurus nodrošina Latvijas Pasts: vienkāršu un ierakstītu iekšzemes un pārrobežu vēstuļu korespondences saņemšana un nosūtīšana, iekšzemes un pārrobežu pasta paku saņemšana un nosūtīšana, pastmarku un aplokšņu iegāde, preses izdevumu abonēšana, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā, naudas pārvedumu izmaksa, komunālo maksājumu un citu rēķinu apmaksa un komercpreču iegāde.
 
Jebkuram reģionu iedzīvotājam jau patlaban ir plašas iespējas saņemt nepieciešamos pasta pakalpojumus arī pie pastnieka tieši savā dzīvesvietā. Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta pakalpojumu sniegšanas vietā: vēstuļu korespondences un pasta paku sūtījumu piegādi, pieņemšanu un nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, preses izdevumu abonēšanu, naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, iemaksas PNS kontā, komercpreču iegādi u.c.
 
Ar pastnieka starpniecību Kaķenieku iedzīvotājiem iespējams saņemt arī skaidras naudas izmaksu no PNS konta. Šo un pārējos pastnieka pakalpojumus dzīvesvietā iespējams saņemt, iepriekš sazinoties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni: 27008001 vai 67008001. 
 
Saņemot aicinājumu par reģistrēta sūtījuma izņemšanu, iedzīvotājiem ir iespēja pieteikt sūtījuma bezmaksas saņemšanu Kaķenieku pasta nodaļā, iepriekš zvanot pa tālruni 67008001, 27008001 un norādot datumu, kurā klients vēlas saņemt sūtījumu. Savukārt, apmeklējot Dobeles 1.pasta nodaļu Tirgus laukumā 4, sūtījumu saņemšana bez iepriekšēja pieteikuma iespējama pirmdienās–piektdienās no plkst.7 līdz 18.
 
Latvijas Pasts atvainojas Kaķenieku iedzīvotājiem par sagādātajām neērtībām. 
 
 
 
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
 
 
 
Sīkākai informācijai:
Vineta Kļaviņa | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.klavina@pasts.lv   
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts