Noskaidroti klientu vērtējumā labākie 2021.gada Latvijas Pasta pastnieki un pasta nodaļu operatori

26.04.2022

Noskaidroti klientu vērtējumā labākie 2021.gada Latvijas Pasta pastnieki un pasta nodaļu operatori
Latvijas Pasta organizētajā konkursā Mans pastnieks katrā Latvijas reģionā noskaidroti 2021.gada uzticamākie, zinošākie un izpalīdzīgākie pastnieki un pasta nodaļu operatori. Kopumā kādai no nominācijām izvirzīti 820 Latvijas Pasta pastnieku un pasta operatoru, par kuriem kopumā saņemtas 11 394 iedzīvotāju anketas. Vairāk nekā pusi anketu klienti aizpildījuši tiešsaistē. Latvijas iedzīvotāji savās atsauksmēs izcēluši pasta darbinieku profesionālās un cilvēciskās īpašības, pasakot paldies tiem pastniekiem un pasta nodaļu operatoriem, kuri pilda savus darba pienākumus ar lielu atbildību, rūpību un sirsnību.
 
Latvijas Pasts jau 11.reizi aicināja klientus ar anketas starpniecību nobalsot par labāko pastnieku un pasta nodaļas operatoru katrā Latvijas reģionā. Latvijas Pastā strādā aptuveni 2200 šo profesiju pārstāvju – vienmēr īpaši novērtēti, taču Covid-19 apstākļos vēl vairāk, jo darbiniekiem nācies smagi strādāt, lai sniegtu visus nepieciešamos pakalpojumus. Visvairāk pastniekus novērtē seniori tieši lauku reģionos, jo pastnieks bieži ir vienīgā saikne ar ārpasauli.
 
Vērtējot pasta darbiniekus, arī šogad klientu aktivitāte bijusi līdzīga kā iepriekšējā gadā – kopumā saņemtas 11 394 anketas, bet vairāk nekā puse – 7222 anketas – aizpildītas tiešsaistē. 
 
Pastnieku konkurencē klienti par labāko Latgales reģionā atzinuši Mariju Ivanovu no Preiļu novada Galēnu pasta nodaļas, Kurzemes reģionā labākā pastniece ir Agnija Folkmane no Talsu novada Valdemārpils pasta nodaļas, Vidzemes reģionā – Marija Broka no Varakļānu pasta nodaļas, Zemgales reģionā – Liene Intlere no Dobeles 1.pasta nodaļas, bet Rīgas reģionā – Zanda Lāce no Siguldas pasta nodaļas
 
Savukārt labākā pasta nodaļas operatore klientu vērtējumā Latgales reģionā ir Sarmīte Butlere no Ludzas novada Kārsavas pasta nodaļas, Kurzemes reģionā – Dace Seļivānova no Liepājas 16.pasta nodaļas, Vidzemes reģionā – Agita Buša no Madonas novada Cesvaines pasta nodaļas, Zemgales reģionā – Gunita Tomsone no Bauskas novada Vecumnieku pasta nodaļas, bet Rīgas reģionā – Marita Lulle no Rīgas 83.pasta nodaļas
 
Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns: “Vēlos pateikties ikvienam Latvijas Pasta darbiniekam par ieguldīto darbu un pūlēm šajā tik ļoti sarežģītajā periodā. Pēdējais gads mūsu darbiniekiem ir bijis vēl izaicinošāks, jo Covid-19 izplatība turpināja būtiski ietekmēt uzņēmuma darbu un mūsu darbiniekiem nācās būt gan izdomas bagātiem, gan veikliem, lai sniegtu visus nepieciešamos pakalpojumus klientiem. Paldies arī klientiem par atvēlēto laiku, nobalsojot par savu labāko pasta darbinieku, – jūsu novērtējums kā atgriezeniskā saite par mūsu darbu Latvijas Pastam ir ļoti svarīgs. No sirds priecājos par klientu augsto aktivitāti, balsojot par mūsu labākajiem darbiniekiem!”
 
Klientu vērtējumā labākie pastnieki un pasta operatori saņems vērtīgas balvas no Latvijas Pasta.
 
Latvijas Pasts jau 11.reizi aicināja iedzīvotājus novērtēt katra reģiona labāko pastnieku un pasta nodaļas operatoru, izceļot viņa profesionālās spējas, kā arī pasakot paldies par labo darbu. Konkursa Mans pastnieks anketas tika izsūtītas 2021.gada oktobra sākumā kopā ar Laikrakstu un žurnālu abonēšanas katalogu 2022.gadam, kā arī tās bija iespējams aizpildīt tiešsaistē http://anketa.pasts.lv/, – klienti ar šo anketu starpniecību par labāko pasta darbinieku varēja nobalsot līdz 2022.gada 31.janvārim. 
 
 
 
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
 
 
 
Sīkākai informācijai:
Vineta Kļaviņa | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv, vineta.klavina@pasts.lv 
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts