Latvijas Pasta Eksprespasts saņem Pasaules pasta savienības EMS klientservisa izcila snieguma balvu

07.06.2022

Latvijas Pasta Eksprespasts saņem Pasaules pasta savienības EMS klientservisa izcila snieguma balvu

Latvijas Pasta Eksprespasts, kas nodrošina kurjera pakalpojumus un eksprespasta sūtījumu piegādes uz dažādām pasaules valstīm, saņēmis Pasaules Pasta savienības (Universal Postal Union) Eksprespasta kooperatīva (Expressmail Service Cooperative – EMS) balvu par izcilu sniegumu klientu apkalpošanā. Eksprespasts 2021.gadā izpildījis visus EMS kooperatīva noteiktos kritērijus balvas saņemšanai kā klientu servisā, tā atbalsta sniegšanā citu valstu pasta uzņēmumiem. 

Latvijas Pasta Eksprespasts saņēmis Pasaules Pasta savienības savienības EMS kooperatīva snieguma un klientu apkalpošanas balvu (EMS Performance and Customer Care Award), kuras iegūšanai nepieciešama dažādu kritēriju izpilde gan klientservisā, gan palīdzības nodrošināšanā citu valstu pasta uzņēmumiem. 

Latvijas Pasta Eksprespasts 2021.gadā izpildījis visus minētos kritērijus, piemēram, atbilžu sniegšanā noteiktā laikā klientiem un pasta uzņēmumiem, klientservisa pieprasījumu izpilde noteiktā laika termiņā, skaidra un pilnīga informācija par sūtījumu statusu u.tml. 

Latvijas Pasta Eksprespasts noteicis pats sev ļoti augstu latiņu klientu apkalpošanā, un esam gandarīti, ka šie mūsu centieni pamanīti arī pasaules mērogā,” uzsver Latvijas Pasta Eksprespasta departamenta direktors Ansis Karahons. 

“Noteikti vēlos pateikties mūsu klientiem par uzticību un Eksprespasta komandai par atdevi un iesaisti, ik dienas sniedzot pakalpojumus un nodrošinot klientu servisu augstā līmenī,” piebilst A.Karahons. 
 
Šo atzinību Latvijas Pasta Eksprespasts ieguva pirmo reizi; vairākus gadus Eksprespasts ieņem pirmās vietas citā Pasaules Pasta savienības EMS kooperatīva dalībvalstu pētījumā, kurā vērtēti pakalpojumu kvalitātes rādītāji. EMS kooperatīvā ietilpst 198 valstu uzņēmumi. 

Eksprespasta kurjerpasts, izmantojot Latvijas Pasta un sadarbības partneru plašo piegādes tīklu, spēj nogādāt sūtījumus ātri un droši ne tikai Latvijā, bet arī dažādās pasaules valstīs. 

Uzņēmumiem tiek piedāvāta daudzveidīga sūtījumu piegāžu sistēma ar vairākām papildu iespējām, atrodot pieņemamākos biznesa risinājumus un individuālu pieeju katram klientam.

 


Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts