Tehnisku iemeslu dēļ no 20. līdz 29.jūlijam Inčukalna iedzīvotāji pasta pakalpojumus var saņemt savā dzīvesvietā

08.07.2022

Tehnisku iemeslu dēļ no 20. līdz 29.jūlijam Inčukalna iedzīvotāji pasta pakalpojumus var saņemt savā dzīvesvietā
Tehnisku iemeslu dēļ no 2022.gada 20. līdz 29.jūlijam Inčukalna iedzīvotāji pasta pakalpojumus varēs saņemt pie pastnieka savā dzīvesvietā vai apmeklēt tuvāko pasta nodaļu Siguldā, Pils ielā 2, pirmdienās, otrdienās, ceturtdienās un piektdienas no plkst.8 līdz 18 un trešdienās no plkst.8 līdz 19. Šajā periodā saņemot aicinājumu par reģistrēta sūtījuma izņemšanu, iedzīvotājiem ir iespēja pieteikt sūtījuma saņemšanu savā dzīvesvietā, iepriekš zvanot pa tālruni 67008001 vai 27008001. 
 
Tehnisku iemeslu dēļ no 2022.gada 20. līdz 29.jūlijam Inčukalna iedzīvotāji pasta pakalpojumus varēs saņemt pie pastnieka savā dzīvesvietā vai apmeklēt tuvāko – Siguldas – pasta nodaļu.
 
Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta pakalpojumu sniegšanas vietā: vēstuļu korespondences – vēstuļu, pastkaršu un sīkpaku – un pasta paku sūtījumu piegādi, pieņemšanu un nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, preses izdevumu abonēšanu, naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā, komercpreču iegādi u.c.
 
Ar pastnieka starpniecību Inčukalna iedzīvotājiem iespējams saņemt arī skaidras naudas izmaksu no PNS konta. Šo un pārējos pastnieka pakalpojumus dzīvesvietā iespējams saņemt, iepriekš sazinoties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni 27008001 vai 67008001. 
 
Saņemot aicinājumu par reģistrēta sūtījuma izņemšanu, iedzīvotājiem ir iespēja pieteikt sūtījuma bezmaksas saņemšanu savā dzīvesvietā, iepriekš zvanot pa tālruni 67008001, 27008001 un norādot datumu, kurā klients vēlas saņemt sūtījumu. 
 
Inčukalna iedzīvotāji pasta pakalpojumus bez iepriekšēja pieteikuma varēs saņemt Siguldas pasta nodaļā Pils ielā 2 pirmdienās, otrdienās, ceturtdienās un piektdienas no plkst.8 līdz 18 un trešdienās no plkst.8 līdz 19.
 
Latvijas Pasts atvainojas Inčukalna iedzīvotājiem par sagādātajām neērtībām. 
 
 
 
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
 
 
Sīkākai informācijai:
Vineta Kļaviņa | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.klavina@pasts.lv   
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts