Izzinot klientu vēlmes, Jēkabpils novada Salas pagasta pasta nodaļa līdz 31.oktobrim testēs darbalaika izmaiņas

04.08.2022

Izzinot klientu vēlmes, Jēkabpils novada Salas pagasta pasta nodaļa līdz 31.oktobrim testēs darbalaika izmaiņas

Lai izprastu klientu vēlmes un nodrošinātu ērtākās pakalpojumu sniegšanas iespējas, Jēkabpils novada Salas pasta nodaļa no 2022.gada 1.septembra līdz 31.oktobrim strādās testa režīmā – katru darbdienu, no pirmdienas līdz piektdienai, no plkst.8 līdz 12.30. Testa darbalaiks par pusstundu atšķiras no esošajām darba stundām, un tā nepieciešamība saistīta ar Salas pasta nodaļas darbinieku novērojumiem, ka pirms plkst.8 pakalpojumu pieprasījuma faktiski nav, bet ir svarīgi tos nodrošināt plkst.12. Pamatojoties uz testa režīma laikā iegūtajiem rezultātiem, tiks pieņemts lēmums, vai Salas pasta nodaļas darbalaiks šādā veidā jāmaina pastāvīgi. 

 
Klientu pasta pakalpojumu izmantošanas paradumi Salas pagasta Salas pasta nodaļā Susējas ielā 9a liecina, ka klientiem nav būtiski saņemt pakalpojumus pirms plkst.8 no rīta, bet pakalpojumu pieprasījums vērojams plkst.12. 
 
Tāpēc Salas pasta nodaļai no 1.septembra līdz 31.oktobrim testa režīmā tiek mainīts darbalaiks. Nodaļa šajā periodā strādās pirmdienās–piektdienās no plkst.8 līdz 12.30, lai izanalizētu pakalpojumu pieprasījumu un pieejamību, kas ļautu pieņemt lēmumu, vai šādu darbalaiku pēc testa perioda beigām noteikt pastāvīgi. 
 
Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi īsteno klientu ērtību un vides uzlabošanas projektus dažādās pasta nodaļās visā Latvijā. 
 
 
 
 
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību. 
 
 
Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
 
Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin