Klientu vajadzību izzināšanai Ikšķiles pasta nodaļai no 17.oktobra līdz 16.decembrim noteikts testa darbalaiks

19.09.2022

Klientu vajadzību izzināšanai Ikšķiles pasta nodaļai no 17.oktobra līdz 16.decembrim noteikts testa darbalaiks
Lai izprastu klientu vēlmes un nodrošinātu ērtākās pakalpojumu sniegšanas iespējas, Ogres novada Ikšķiles pasta nodaļa no 2022.gada 17.oktobra līdz 16.decembrim strādās testa režīmā, katru darbdienu uzsākot jau plkst.7 no rīta un tādējādi nodrošinot pakalpojumu ērtu saņemšanu tradicionālo darbalaiku strādājošajiem klientiem. Pamatojoties uz testa režīma laikā iegūtajiem rezultātiem, tiks pieņemts lēmums, vai Ikšķiles pasta nodaļas darbalaiks šādā veidā jāmaina pastāvīgi. 
 
Sekojot līdzi klientu pasta pakalpojumu izmantošanas paradumiem, Ikšķiles pasta nodaļā Birzes ielā 33 divus mēnešus tiks testēts jauns darbalaiks. No 17.oktobra līdz 16.decembrim Ikšķiles pasta nodaļa pirmdienās–piektdienās darbu sāks jau plkst.7, nodrošinot pakalpojumu ērtu saņemšanu tradicionālo darbalaiku strādājošajiem klientiem. 
 
Testa periodā Ikšķiles pasta nodaļa pirmdienas, otrdienās un trešdienās strādās no plkst.7 līdz 18, bet ceturtdienās un piektdienās – no plkst.7 līdz 17. Pēc testa rezultātu analīzes tiks pieņemts lēmums, vai šādu darbalaiku noteikt pastāvīgi. 
 
Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi īsteno klientu ērtību un vides uzlabošanas projektus dažādās pasta nodaļās visā Latvijā. 
 
 
 
 
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību. 
 
 
Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
 
Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin