Atbilstoši klientu vēlmēm un paradumiem no 2022.gada 1.novembra maina pasta centra Bauska darbalaiku

31.10.2022

Atbilstoši klientu vēlmēm un paradumiem no 2022.gada 1.novembra maina pasta centra Bauska darbalaiku

Atbilstoši testa periodā novērotajam pasta pakalpojumu pieprasījumam un klientu paradumiem pieņemts lēmums no 2022.gada 1.novembra pastāvīgi mainīt pasta centra Bauska darbalaiku – no šā datuma centrs strādās pirmdienās–piektdienās no plkst.7 līdz 18. Testa rezultāti parādīja, ka klientiem būtiska ir pakalpojumu saņemšana pirms tradicionālā darbalaika sākuma, bet, klientu vēlmēm mainoties, darbalaiks var tikt atkārtoti pārskatīts.

Lai izanalizētu pakalpojumu pieprasījumu un pieejamību, no 2022.gada 12.septembra līdz 31.oktobrim pasta centrs Bauska Slimnīcas ielā 9a darbojās testa režīmā pirmdienās–piektdienās no plkst.7 līdz 18, jo iepriekšējais pakalpojumu pieprasījuma monitorings liecināja, ka klientu apmeklējums un nepieciešamība saņemt pakalpojumus sestdienās ievērojami samazinās.  

Testa rezultāti apstiprināja, ka klientiem ir svarīgi saņemt pakalpojumus tieši darbdienās pirms tradicionālā darbalaika sākuma, tāpēc pēc testa perioda beigām Latvijas Pasts pieņēmis lēmumu par pasta centra Bauska darbalaika pastāvīgām izmaiņām no 1.novembra – sākot ar šo datumu, pasta pakalpojumi tajā tiks sniegti pirmdienās–piektdienās no plkst.7 līdz 18.
 
Jebkuru jautājumu gadījumā par pasta pakalpojumu saņemšanu aicinām sazināties ar Latvijas Pasta Klientu centru: 67008001, 27008001, info@pasts.lv.

Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi īsteno klientu ērtību un vides uzlabošanas projektus dažādās pasta nodaļās visā Latvijā.

 


Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 


Sīkākai informācijai:
Vineta Kļaviņa | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.klavina@pasts.lv  

Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin