Remonta laikā no 2022.gada 7.novembra Tukuma pasta nodaļa pakalpojumus sniegs citās telpās esošajā adresē

02.11.2022

Remonta laikā no 2022.gada 7.novembra Tukuma pasta nodaļa pakalpojumus sniegs citās telpās esošajā adresē

Klientu un darbinieku ērtību uzlabošanai 2022.gada 7.novembrī sākas Tukuma pasta nodaļas remonts, kas prognozējoši ilgs aptuveni mēnesi, līdz 2022.gada 8.decembrim. Remonta laikā pasta pakalpojumi tiks sniegti esošajā adresē Pils ielā 20, taču citās telpās, kas atrodas pretim ieejas durvīm. Tukuma pasta nodaļas darbalaiks remontdarbu laikā nemainīsies, taču 7.novembrī sakarā ar pārcelšanas darbiem nodaļa strādās no plkst.7 līdz 11. Plānots, ka pēc remonta Tukuma nodaļa gaidīs klientus un darbiniekus dizainiski sakārtotā vidē ar mūsdienīgiem preču izvietojuma stendiem.

Tukuma pasta nodaļas remontdarbi tiks sākti 7.novembrī, un paredzamais to ilgums ir viens mēnesis, līdz 2022.gada 8.decembrim. Remonta laikā pasta pakalpojumi tiks nodrošināti esošajā nodaļas adresē Pils ielā 20, bet citās telpās, kas atrodas pretim ieejas durvīm. 

Paredzams, ka remonta laikā nodaļa iegūs dizainiski sakārtotu un mūsdienīgu vidi, kurā patīkami būs uzturēties gan klientiem, gan darbiniekiem. Nodaļas atjaunošanas plāns paredz tajā izvietot arī modernus atvērtā tipa preču stendus, kas ļaus ērti izvēlēties, piemēram, interesējošo preses izdevumu vai citu nepieciešamo produktu. 

Remonta laikā Tukuma pasta nodaļas laiks nemainīsies, un tā strādās pirmdienās – piektdienās no plkst.7 līdz 18, bet sestdienās – no plkst.9 līdz 12. Remonta uzsākšanas dienā, 7.novembrī, sakarā ar nodaļas pārcelšanas darbiem tā klientiem būs atvērta no plkst.7 līdz 11.

Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi īsteno klientu ērtību un vides uzlabošanas projektus dažādās pasta nodaļās visā Latvijā. 

Jautājumos par pasta pakalpojumu saņemšanas iespējām aicinām sazināties ar Latvijas Pasta Klientu centru, kura speciālisti palīdzēs operatīvi atrisināt  attiecīgo jautājumu: pa tālruni 27008001 vai 67008001, rakstot e-pastā info@pasts.lv vai Latvijas Pasta sociālo tīklu profilos.

 


Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.


Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv

Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin