Neparedzētu apstākļu dēļ no 21.novembra Daugavpils 17.pasta nodaļas klientiem rekonstrukcijas laikā sūtījumus izsniegs piegādes punktā Puškina ielā 52

14.11.2022

Neparedzētu apstākļu dēļ no 21.novembra Daugavpils 17.pasta nodaļas klientiem rekonstrukcijas laikā sūtījumus izsniegs piegādes punktā Puškina ielā 52

Iepriekš neparedzētu tehnisku iemeslu dēļ, kas atklājušies, uzsākot Daugavpils 17.pasta nodaļas apjomīgos rekonstrukcijas darbus, no 2022.gada 21.novembra šīs nodaļas klientiem sūtījumu izsniegšana tiks organizēta netālajā Daugavpils 4.piegādes punktā Puškina ielā 52. Lai nodrošinātu visu sūtījumu raitu izsniegšanu, Daugavpils 4.piegādes punkta darbalaiks no 21.novembra tiks pielīdzināts noteiktajam Daugavpils 17.pasta nodaļas darbalaikam, un tas būs atvērts katru darbdienu, pirmdienās–piektdienās, no plkst.8 līdz 18. Visi citi pakalpojumi, tajā skaitā izmaksas no Pasta norēķinu sistēmas konta, ir pieejami jebkurā citā pasta nodaļā. 

Latvijas Pasts jau informēja, ka, izvērtējot pasta pakalpojumu izmantošanas tendences Daugavpilī, no 2022.gada 16.novembra tiek paplašināta Daugavpils 2.pasta nodaļa t/c Solo Rīgas ielā 9, savukārt netālu esošā Daugavpils 1.pasta nodaļa Rīgas ielā 42a tiek pievienota Daugavpils 17.pasta nodaļai Strādnieku ielā 84. 

Daugavpils 17.pasta nodaļa atrodas plašās telpās, ko klientu un darbinieku ērtību uzlabošanai sāka rekonstruēt 31.oktobrī, paredzot, ka rekonstrukcijas darbu laikā nodaļa turpinās nodrošināt sūtījumu izsniegšanu. Diemžēl darbu laikā atklājušies iepriekš neparedzami telpu defekti, kā rezultātā Daugavpils 17.pasta nodaļu no 2022.gada 21.novembra nāksies pilnībā slēgt klientu apkalpošanai.

Sūtījumu izsniegšana Daugavpils 17.pasta nodaļas klientiem no 21.novembra tiks organizēta netālajās Daugavpils 4.piegādes punkta telpās Puškina ielā 52, kas dažu minūšu laikā ērti sasniedzamas arī ar sabiedrisko transportu. 4.piegādes punkta darbalaiks no 21.novembra tiks pielāgots remontdarbu laikā noteiktajam Daugavpils 17.pasta nodaļas darbalaikam, un sūtījumu izsniegšana piegādes punktā klientiem tiks nodrošināta katru darbdienu, pirmdienās–piektdienās, no plkst.8 līdz 18. 

Pārējie pakalpojumi ir pieejami jebkurā citā pasta nodaļā, kur var gan, piemēram, nosūtīt sūtījumus un abonēt preses izdevumus, gan arī saņemt izmaksas vai veikt iemaksas Pasta norēķinu sistēmas kontā. 

Daugavpils 17.pasta nodaļas rekonstrukcijas darbi sākās 31.oktobrī, un tie varētu ilgt vismaz pusotru mēnesi. 

Sūtījumu saņemšanai un nosūtīšanai iespējams izmantot arī kādu no Latvijas Pasta pakomātiem, kas atrodas gan 20.pasta nodaļas adresē 18.novembra ielā 136, gan t/c Solo Rīgas ielā 9. Tuvākajā laikā Daugavpilī plānots izvietot arī jaunu un modernu Latvijas Pasta āra pakomātu, kas klientiem būs pieejams 24 stundas diennaktī septiņas dienas nedēļā. 

Visos neskaidrajos jautājumos par pasta pakalpojumu saņemšanas iespējām aicinām sazināties ar Latvijas Pasta Klientu centru, kura speciālisti palīdzēs operatīvi atrisināt  attiecīgo jautājumu: pa tālruni 27008001 vai 67008001, rakstot e-pastā info@pasts.lv vai Latvijas Pasta sociālo tīklu profilos.

Pasta pakalpojumu sniegšanas vietu skaitu un izvietojumu Daugavpilī nosaka Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums par universālā pasta pakalpojuma saistību noteikšanu, kas paredz, ka Latvijas Pastam Daugavpilī jānodrošina četras nepārvietojamas pasta pakalpojumu sniegšanas vietas. Latvijas Pasts šos nosacījumus izpilda pilnībā, un pēc plānotajām izmaiņām no 16.novembra turpinās sniegt pasta pakalpojumus piecās pasta nodaļās.

Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi īsteno klientu ērtību un vides uzlabošanas projektus dažādās pasta nodaļās visā Latvijā. 

 


Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, pakomātu, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.


Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv

Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin