Gada nogales pirmssvētku periodā divām Daugavpils pasta nodaļām pagarināts darbalaiks

25.11.2022

Gada nogales pirmssvētku periodā divām Daugavpils pasta nodaļām pagarināts darbalaiks

Lai nodrošinātu maksimāli raitu sūtījumu izsniegšanu un citu pakalpojumu nodrošināšanu pirms gada nogales svētkiem, Latvijas Pasts no 2022.gada 28.novembra pagarina divu Daugavpils pasta nodaļu darbalaiku – Daugavpils 10. un 20.pasta nodaļa no minētā datuma strādās stundu ilgāk. Sūtījumu ērtai saņemšanai un nosūtīšanai Daugavpilī šā gada novembrī sākuši darboties arī divi mūsdienīgi Latvijas Pasta āra pakomāti. 

No 2022.gada 28.novembra tiek pagarināts divu Daugavpils pasta nodaļu darbalaiks – no šā datuma Daugavpils 10. un 20.pasta nodaļa strādās stundu ilgāk. Daugavpils 10.pasta nodaļa Jātnieku ielā 78b līdz gada beigām būs atvērta katru darbdienu, pirmdienās–piektdienās, no plkst.8 līdz 18, bet Daugavpils 20.pasta nodaļa 18.novembra ielā 136, t/c Rimi telpās, strādās katru dienu no plkst.8 līdz 20.

Tādējādi pirmssvētku periodā tiks nodrošināta maksimāli efektīva pakalpojumu sniegšana.

Sūtījumu ērtai saņemšanai un nosūtīšanai Daugavpilī izmantojami arī jaunie un modernie Latvijas Pasta āra pakomāti. Aktīvi turpinot pakomātu tīkla paplašināšanu, Latvijas Pasta jaunās paaudzes āra pakomāti novembrī izvietoti klientiem stratēģiski izdevīgās vietās un ir pieejami jebkurā diennakts laikā katru dienu.

Āra pakomāti Daugavpilī izvietoti pie Circle K DUS, Ventspils ielā 28, un pie Ditton tirdzniecības nama Cietokšņa ielā 60. Savukārt Latvijas Pasta iekštelpu pakomāti Daugavpilī atrodas gan 20.pasta nodaļas adresē 18.novembra ielā 136, gan t/c Solo Rīgas ielā 9. 

Patlaban klientu un darbinieku ērtību uzlabošanai notiek apjomīgi rekonstrukcijas darbi plašajās Daugavpils 17.pasta nodaļā Strādnieku ielā 84, kas pēc to pabeigšanas kļūs par vienu no lielākajām un modernākajām pasta nodaļām. Rekonstrukcijas laikā sūtījumu izsniegšana šīs nodaļas klientiem tiek organizēta netālajā Daugavpils 4.piegādes punktā Puškina ielā 52, kas atvērts pirmdienās–piektdienās no plkst.8 līdz 18. Visi citi pakalpojumi, tajā skaitā izmaksas no Pasta norēķinu sistēmas (PNS) konta, ir pieejami jebkurā citā pasta nodaļā. 

Latvijas Pasts atvainojas klientiem par situāciju, kas bija izveidojusies iepriekšējā nedēļā sakarā ar PNS klienta anketu derīguma termiņa izbeigšanos un jaunu anketu aizpildīšanu, kas ir Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas likuma prasības Zini savu klientu izpildes obligāta sastāvdaļa.

Tomēr jāņem vērā, ka Latvijas Pasts ir Finanšu un kapitāla tirgus komisijas licencēta maksājumu iestāde, kas sniedz maksājumu pakalpojumus līdzvērtīgi bankai. Tāpat kā bankām, arī Latvijas Pastam ir saistoši Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas likuma uzliktie pienākumi. Saskaņā ar šī  likuma 28.pantu Latvijas Pastam kā licencētai maksājumu iestādei ir pienākums veikt savu klientu datu atjaunošanu, ar kuriem ir nodibinātas darījuma attiecības – atvērts PNS konts. Tāpēc lūdzam klientus būt saprotošiem situācijās, kad jāatjauno klienta dati, jo pretējā gadījumā maksājumu pakalpojumu saņemšana var tikt ierobežota saskaņā ar likumu. 

Visos neskaidrajos jautājumos par pasta pakalpojumu saņemšanas iespējām aicinām sazināties ar Latvijas Pasta Klientu centru, kura speciālisti palīdzēs operatīvi atrisināt  attiecīgo jautājumu: pa tālruni 27008001 vai 67008001, rakstot e-pastā info@pasts.lv vai Latvijas Pasta sociālo tīklu profilos.

Pasta pakalpojumu sniegšanas vietu skaitu un izvietojumu Daugavpilī nosaka Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums par universālā pasta pakalpojuma saistību noteikšanu, kas paredz, ka Latvijas Pastam Daugavpilī jānodrošina četras nepārvietojamas pasta pakalpojumu sniegšanas vietas. Latvijas Pasts šos nosacījumus izpilda pilnībā, un pēc plānotajām izmaiņām no 16.novembra turpinās sniegt pasta pakalpojumus piecās pasta nodaļās.

Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi īsteno klientu ērtību un vides uzlabošanas projektus dažādās pasta nodaļās visā Latvijā. 

 


Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, pakomātu, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.


Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv

Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin