Daugavpils 17.pasta nodaļa klientu apkalpošanu rekonstruētajās telpās atsāks 2023.gada 9.janvārī

16.12.2022

Daugavpils 17.pasta nodaļa klientu apkalpošanu rekonstruētajās telpās atsāks 2023.gada 9.janvārī

Daugavpils 17.pasta nodaļa Strādnieku ielā 84 atsāks klientu apkalpošanu rekonstruētās un labiekārtotās telpās 2023.gada 9.janvārī plkst.10. Lai nodrošinātu veiksmīgu pārcelšanos uz atjaunotajām telpām, pēdējā darbdiena Daugavpils 17.pasta nodaļas pagaidu telpās Puškina ielā 52, kur tiek nodrošināta sūtījumu izsniegšana remonta periodā, būs 6.janvāris līdz plkst.12. Turpmāk Daugavpils 17.pasta nodaļa plašās un mūsdienīgās telpās apkalpos klientus katru darbdienu, pirmdienās–piektdienās, no plkst.8 līdz 18. 

Daugavpils 17.pasta nodaļas telpas klientu un darbinieku ērtību uzlabošanai sāka rekonstruēt 31.oktobrī – pēc darbu pabeigšanas nodaļa pagaidu telpās Puškina ielā 52 pārtrauks darbību 2023.gada 6.janvārī plkst.12, savukārt atjaunotajās telpās Strādnieku ielā 84 gaidīs apmeklētājus 9.janvārī no plkst.10. 

Pēc rekonstrukcijas Daugavpils 17.pasta nodaļa būs pilnībā mainījusi ārējo veidolu, un klienti tiks apkalpoti mūsdienīgā vidē, kas radīta atbilstoši Latvijas Pasta modernā interjera dizaina standartam. Atvērtā tipa stendos būs pieejams pilnībā atjaunināts preču sortiments. Nodaļa strādās katru darbdienu, pirmdienās–piektdienās, no plkst.8 līdz 18. 

Pasta pakalpojumu sniegšanas vietu skaitu un izvietojumu Daugavpilī nosaka Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums par universālā pasta pakalpojuma saistību noteikšanu, kas paredz, ka Latvijas Pastam Daugavpilī jānodrošina četras nepārvietojamas pasta pakalpojumu sniegšanas vietas. Latvijas Pasts šos nosacījumus izpilda pilnībā, un pēc plānotajām izmaiņām no 16.novembra turpinās sniegt pasta pakalpojumus piecās pasta nodaļās.

Neskaidrību gadījumos par pasta pakalpojumu saņemšanas iespējām aicinām sazināties ar Latvijas Pasta Klientu centru, kura speciālisti palīdzēs operatīvi atrisināt  attiecīgo jautājumu: pa tālruni 27008001 vai 67008001, rakstot e-pastā info@pasts.lv vai Latvijas Pasta sociālo tīklu profilos.

Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi īsteno klientu ērtību un vides uzlabošanas projektus dažādās pasta nodaļās visā Latvijā. 

 

Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.


Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Mob.: +371 26628729
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv

Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin