Par labāko 2022.gada pastnieku un pasta nodaļas operatoru iespējams nobalsot līdz 31.janvārim

09.01.2023

Par labāko 2022.gada pastnieku un pasta nodaļas operatoru iespējams nobalsot līdz 31.janvārim

Latvijas Pasts atgādina, ka nobalsot par labāko pasta darbinieku iespējams vēl līdz 2023.gada 31.janvārim, tāpēc aicina ikvienu klientu iesniegt konkursa anketu tiešsaistē http://anketa.pasts.lv/ vai arī nosūtīt to pa pastu ar jau apmaksātu piegādi – drukātās anketas ievietotas visos Laikrakstu un žurnālu abonēšanas katalogos 2023.gadam, kas bez maksas tika piegādāti lasītāju pastkastītēs pirms abonēšanas kampaņas sākuma pagājušā gada oktobrī. Latvijas Pasts jau 12.reizi izsludinājis konkursu Mans pastnieks, lai katrā Latvijas reģionā noteiktu un godinātu labāko 2022.gada pastnieku un pasta nodaļas operatoru, kuru klienti novērtēs kā  atsaucīgāko, uzticamāko un zinošāko pasta darbinieku.

Latvijas Pasts 2022.gada oktobrī jau 12.reizi izsludināja tradicionālo konkursu Mans pastnieks, lai noteiktu un godinātu labāko 2022.gada pastnieku un pasta nodaļas operatoru katrā Latvijas reģionā un Rīgā. Latvijas Pasts patlaban saņēmis jau vairākus tūkstošus klientu aizpildītu labākā pasta darbinieka anketu, kas izsūtītas gan pa pastu, gan aizpildītas tiešsaistē, izmantojot Latvijas Pasta interneta vietni http://anketa.pasts.lv/.  

Tradicionālais konkurss Mans pastnieks tiek organizēts, lai ar anketas starpniecību nobalsotu par labāko pasta darbinieku. Vienlaikus tā ir iespēja pateikt paldies savam pastniekam vai pasta nodaļas darbiniekam par viņa nozīmīgo darbu.

Globālajā pasta nozarē strādā ap 5,3 miljoni darbinieku, sasniedzot iedzīvotājus pat visattālākajās pasaules vietās. Pēdējo gadu notikumi pasaulē ir mainījuši sabiedrības skatījumu uz pasta nozari kopumā – brīdī, kad daudzām valstīm pandēmijas dēļ nācās atteikties no sabiedriskās dzīves, tieši pasta uzņēmumi bija tie, kas sevi apliecināja kā būtisku pakalpojumu sniedzēju, nodrošinot saikni starp iedzīvotājiem un uzņēmumiem ar tiem nepieciešamajiem pakalpojumiem.

Latvijas Pastā strādā ap 3000 darbinieku aptuveni 150 dažādās profesijās, no kuriem būtiskāko daļu – aptuveni 70% – veido pastnieki un pasta nodaļu darbinieki. Katru darbdienu jebkuros apstākļos mūsu darbinieki piegādā tūkstošiem abonēto preses izdevumu, vēstuļu un sīkpaku, klienti tiek apkalpoti pasta pakalpojumu sniegšanas vietās un tiek nodrošināti dažādi citi pakalpojumi pat visnomaļākajās Latvijas lauku viensētās. Visvairāk pastnieku darbu novērtē seniori lauku reģionos, jo pastnieks bieži ir vienīgā saikne ar ārpasauli.

Labākais 2022.gada pastnieks un pasta nodaļas operators konkursa Mans pastnieks ietvaros tiks noskaidrots katrā Latvijas reģionā – Kurzemē, Latgalē, Vidzemē, Zemgalē un Rīgā. Iedzīvotāju vērtējumā labākie pastnieki un pasta operatori saņems vērtīgas balvas no Latvijas Pasta.

Aicinām klientus izmantot ērto iespēju par labāko pasta darbinieku nobalsot tiešsaistē –  konkursa anketu līdz 2023.gada 31.janvārim iespējams aizpildīt un nosūtīt šeit.

Savukārt konkursa anketa dukātā formā 2022.gada oktobra sākumā ir izsūtīta kopā ar Laikrakstu un žurnālu abonēšanas katalogu 2023.gadam, kas bez maksas piegādāts to klientu pastkastītēs, kuri kādu no preses izdevumiem abonējuši pēdējo divu gadu laikā. Aizpildītās anketas līdz minētajam datumam jāievieto jebkurā Latvijas Pasta vēstuļu kastītē vai jānodod pasta nodaļā – anketas nosūtīšana ir apmaksāta. 

Mans pastnieks 2021 labākā darbinieka nominācijai tika izvirzīti 820 Latvijas Pasta pastnieku vai pasta operatoru, par kuriem tika saņemts vairāk nekā 11 300 klientu anketu. 

 


Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Sīkākai informācijai:
Vineta Kļaviņa | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv, vineta.klavina@pasts.lv 

Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
TwitterFacebookInstagramLinkedin