Ēkas ugunsgrēka seku dēļ Ulbrokas pasta nodaļas klienti sūtījumus varēs saņemt Cekules pasta nodaļā

16.02.2023

Ēkas ugunsgrēka seku dēļ Ulbrokas pasta nodaļas klienti sūtījumus varēs saņemt Cekules pasta nodaļā

2023.gada 15.februārī ēkā, kurā atrodas Ropažu novada Ulbrokas pasta nodaļa, izcēlās ugunsgrēks. Šodien, 16.februārī, apsekojot pasta nodaļas telpas, konstatēts, ka pasta pakalpojumu sniegšana šajās telpās patlaban nav iespējama, tāpēc pieņemts lēmums pasta pakalpojumu saņemšanu Ulbrokas pasta nodaļas klientiem uz nenoteiktu laiku nodrošināt Cekules pasta nodaļā. Sūtījumu piegādēs Ulbrokas pasta nodaļas teritorijas klientiem iespējami kavējumi.

Ugunsgrēka radīto seku dēļ un nenoteiktu laiku nav iespējams nodrošināt pasta pakalpojumu sniegšanu Ulbrokas pasta nodaļā Institūta ielā 30. Aicinām Ulbrokas iedzīvotājus sūtījumu saņemšanai izmantot Cekules pasta nodaļu Zahārija Stopija ielā 10, Upeslejās. 17.februārī Cekules pasta nodaļai tiek pagarināts darbalaiks – pasta nodaļa strādās no plkst.8 līdz 18. 

Citus pasta pakalpojumus Ulbrokas iedzīvotāji var saņemt jebkurā citā pasta nodaļā – tuvākā pasta nodaļa galvaspilsētā ir Rīgas 21.pasta nodaļa Ulbrokas ielā 7. Pasta nodaļa strādā pirmdienās–piektdienās no plkst.8 līdz 19. 

Ulbrokas iedzīvotājiem tiks nodrošinātas pasta sūtījumu piegādes, taču jārēķinās, ka sakarā ar sūtījumu apmaiņas procesu organizatoriskajām izmaiņām tās var kavēties . 

Tiklīdz pasta nodaļa atsāks darbu ierastajā režīmā, Latvijas Pasts par to nekavējoši informēs. 

 

Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu un izvērstu āra un iekštelpu pakomātu tīklu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, pakomātu, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.


Sīkākai informācijai:
Vineta Kļaviņa | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv, vineta.klavina@pasts.lv 

Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
TwitterFacebookInstagramLinkedin